Reminder! Sista Chansen! Vinn BeautyKit från Boots No 7!


Trött på att se trött ut? Tävla om ett skönhetskit från Boots No 7 här hos mig.
Värde ca 600 kr.


Ikväll avslutas tävlingen där du kan vinna ett underbart hudvårdskit från creddiga Boots No 7.
Boots No 7 serum har blivit utvalda till "bäst i test" både i England och Sverige.
Du kan vinna ansiktsserum,kroppsserum samt ett praktiskt hårband att använda när du piffar.
Kittet är värt över 600 kr.

För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar att du deltar.
ALLA kan vara med och slåss,bloggägare eller blogglös.
Glöm inte namn,mail samt ev. bloggadress i din kommentar bara!

Har du en egen site eller blogg får du gärna låna min bild och tipsa dina läsare om tävlingen.
Alla som tipsat får en extra lott i dragningen sedan!

Som vanligt går det bra att tävla EN GÅNG per person och tävlingsinlägg.
Är du redan med går det med andra ord fint att maximera dina chanser här också.

Tävlingen avslutas fredag den 31 Juli klockan 23.59.
Vinnaren presnteras Söndag den 2 Augusti ca 18.00.

Trevlig fredag och LYCKA TILL!♥
28 kommentarer
Marita

Detta serum är bara bäst så nu hoppas jag att jag är en vinnare.

Angelique

Åh I'm in ;)

Millah

Jag hoppas jag har turen och vinner :)



KRamar

Jeanette

Jag är självklart med och tävlar.

Mari

Jag vill vara med:)

Emma says style, love & rock and roll.

Jaaa, jag är med igen :D Boots är det bästa!

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Siv

Jag vill vara med och hoppas på tur.

finaste

jag e med =)

evamar - tävlingsblogg

Oh, ja, det fantastiska vill jag såklart ha!

evamar - tävlingsblogg

Oh, ja, det fantastiska vill jag såklart ha!

Amanda

I´m in! ^^

Länk finns i tävlingsbloggen. ♥

Linda

Me want boost up my face;)

Emma

Självklart är jag med :D

emily

Blogglös men hoppas ändå!

Ullis

vill tävla,är i sååå behov av lite beauty....

Anne B.

Med!

Nanna

Jag är med igen!

Lina

jag är självklart med!

Milena

Åh jag vill vara med, min mamma är 45 år och har fött 5 barn varav ett tvillingpar så hon känner sig lite trött och jag skulle vilja överasska henne med detta om jag vinner för hon har pratat så mycket om no.7 produkterna! kram

Berit

Hejsan!



Testade första serumet som var underbart, vore härligt att testa ett helt kit med det nya serumet.



Kramar

Berit

Cilla

Jag är FASLIGT trött på att se trött ut! Håller alla tummar och tår jag har för vinst!:) KRAM!

Sussi Ö

Åh vad jag vill vinna detta! Hoppas hoppas ;)

Kelly

jag e med o tävlar, kanske lite sent men får väl hoppas :D

sandra

vill tacka ännu än gång till för mitt moonless night! har klickat lite på dina "reklam" som tack, ha en bra fredag , puss

sandra

+ hoppas på tur igen, så jag tävlar i denna tävling med!

Kajsa

Vill vara med såklart!

Kajsa

Hah, det var visst inte den 31:e idag nej, ignorera senaste inlägget :D