Friday med dunder & klipp...




Jisses SÅ MYCKET HÅR han hade! Sött men OPRAKTISKT så här års!
Blev en impulsklippning när glassen fastnade i luggen.....

 

Blev liksom mer LIV i håret...eller vad tycker ni?



Bryggmiddag med tillhörande TRADITIONER (nya men ack så användbara) kunde INTE utföras ikväll.
Duggregn,blåst och utebliven AFTONSOL bröt våran pakt.
Nåja...vi har haft balkonghäng med B& J och en coosey afton ÄNDÅ!

Är ni inte LITE imponerade av min ultrasnabba expressklippning av Elliotts svall?
Gick lös med en kökssax och HAN är NÖJD!
Tog MAX 5 minuter.
Kanske behövs jämnas till när jag hittar min "vanliga klippsax"..men ändå!

Frisörkarriär next?♥

12 kommentarer
Ellinor

Det blev väldigt bra tycker jag och du uppnådde även det viktigaste; att få kunden nöjd ;)

Ser ut som om ni haft en mysig helg. Hoppas att morgondagen blir lika härlig.

Kram

HannahSthlm

Ellinor: Ja..haha..först blev han inte nöjd så jag tog ett varv till med saxen och då utbrast han" Men det var ju precis så HÄR jag ville ha det". Sött:)!

Hoppas du haft en bra fredag du med och får en fin weekend! Kramar

Jeanette

Han passar jättebra i båda frisyrerna. Han är så otroligt söt.

HannahSthlm

Jeanette: Åhh..men TACK söta! Ska hälsa honom det när han vaknar:-)!

Irina

SV: Kan förstå att getingarna älskar er! Du kanske kan bjuda dem på något gott så att ni blir vänner. Aldrig för sent att komma över gamla fobier. Jag själv har t. ex. lärt mig slappna av i flygplan genom att vara snäll mot flygvärdinnorna. ;-)



Nattkram tillbaka!

Linda - She with the colors

*SV;* okej bra! :D Är alltid osäker om folk har fått mina mail xD

Ellinor

SV: Provade fuji nu igen på morgonen och gissa vad; det funkade!

Camilla

Så söt han är, duktig du är som klarade det så snabbt med en vanlig sax :)

Kram

Lene

Det blev ju jättebra! Jag måste också klippa mej men hinner inte med en frisörtid mellan allt jobb- jag kanske skulle ta tag i det själv?? :)

Att ha det gott

det gjorde du bra Han är ju så fin

Mia

Snygg klippning och fina bilder :)

Erika

Vad bra klippningen blev! =)