Tävling!Vinn Makeup från Wet 'n'Wild!



Här kommer då det andra tävlingsinlägget i min Wet'n'Wild-tävling!
Passa på att vara med!
Är du redan med? Du missar väl inte att du kan tävla EN GÅNG under VARJE inlägg som rör tävlingen.
Vinnaren LOTTAS fram efter avslut och alla "lotter" under alla tävlingsinlägg räknas!

Du kan vinna ett superfnt rosa lipgloss med glans och "pluteffekt" samt en vattenfast svart flytande eyeliner.
Perfekt för heta sommarnätter eller lata dagar på stranden.

EN LYCKLIG VINNARE KAMMAR HEM BÅDA PRODUKTERNA!

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar att du deltar.
ALLA kan vara med,bloggägare eller blogglös.

Har du en egen blogg får du gärna TIPSA dina läsare om tävlingen men det är inget krav!

Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Tävlingen avslutas fredag den 3 Juli kl 23.59.

Lycka till!♥
30 kommentarer
Nanna

Jag är med igen :-)

helen ljungberg

nu vill JAG vinna..behöver lite uppmuntran:)

KRAM

Sandra

Är med och tävlar :) hihi

Lene

Jag är med!

finaste

Nu var det längesen jag tävlade så nu är jag med =)

Mari

Jag är med igen:)

Maude

Jag är med igen förstås!

Kattis

Jag vill vara med!

bella.l

Jag vill vara med.

Jeanette

Jag är med!

Alina

Hoppas du får en fin dag! =)

Lindah

fortfarande med!

evamar - tävlingsblogg

Och jag vill vara med!

Malin

Jag är jätte gärna med och tävlar :) Sminkar mig inte så väldigt mycket på sommaren men när man väl gör det så vill man ju att det ska se bra ut. Tycker det blir grymt när man använder sig av eyeliner :)

Anonym

jag är med :D

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Ninni

Klart man vill vara med! :-)

Nonne

Jag är med :)

Martina

Jag är med!

Annas inspiration

Jag är med!

ha en bra dag

ejmis

Jag är med =)

Nina

Åh jag är med =)

ha en fin dag. Kram

Fröken Frodig

Jag vill vara med och tävla!

Smilla

Jag är med =)

Cilla

Jag tar gärna en lott!

Marlene

jag är med

fanny

jag är med

Kajsa

Vill ju vara med såklart!

Malin

Med! (: