SneakPeaks Juli 2006 och aldrig mer flytta..



Vad tiden RUSAR IVÄG!
Kan inte säga att jag var snyggare 2006 men betydligt SMALARE i allafall.

Gosgubbarna har ju VÄXT HUR MYCKET som helst på tre år.
Inte så konstigt egentligen men jisses vad tiden går snabbt!

Idag har jag rest, jag har sorterat,pratat med en granne här ca 30 gånger och jag är...helt slut!
Jag måste SLÄNGA massor av saker men jag får göra det när han har somnat. Han är lite som en polis här.Grannen.
Han är liksom..överallt! Har åsikter om ALLT.Och kan prata i timmar. Jippi!
Så fort jag har börjat med ett projekt har han plingat på.

Postar en till tävling till er lite senare som KOMPENSATION för en dålig bloggdag.

Kram♥
12 kommentarer
Erika

Ibland kan grannar vara påfrestande =)



Sv. Nej, hästsnor är nog inte så farligt, hehe!

HannahSthlm

Erika: Mycket;) Kram!

Anonym

härlig blogg du har :)

kika gärna in hos mig med;

http://annebertelsen.blogg.se

ha en fortsatt bra kväll! :D

Kajsa

Du är absolut snyggast år 2009!!

Puss & Kram :)

mini

åå titta så fina ni var! och tänka sig, precis lika härligt fina så här tre år efteråt! kram!

Molly

Tell me about it! Har flyttat en del i mina dagar... Och det går grymt fort med killarna, njuuuut! =)

delinda

din stackare där ;) du får koppla av sen med ett glas rosé hehe. kraaaam

Camilla

Vi skulle ju behöva en flytt här hemma och rensa... Men får väl ta tag i projekt klädkammaren snart i alla fall. Trist när det är så trångt att vi inte ens kommer in där...

Ellinor

Nog för att det är trevligt med sociala grannar, men det finns en gräns...

Hoppas att han lämnat dig i fred så att du kunnat arbeta ostört.

Kram

Mia

Huu, en sån granne hade jag där vi bodde förut. Fast en tant. Hon hade koll på allt och alla. Scary ;)

Randy

vad snabbt tiden går =) Hur gammal är han nu?

Lilla Fröken

De med barn brukar ju säga hur de märker på hur åren går, när de ser hur deras barn växer så snabbt. :)