Sista Chansen! Vinn Make Up från Wet'n'Wild!



Sådär! Nu är det dax för det SISTA TÄVLINGSINLÄGGET i Wet'n 'Wild-tävlingen.
Ni kanske börjar tröttna på den? Men detta ÄR det absolut sista inlägget!
EN VINNARE kammar hem både lipglosset och den vattenfasta eyelinern.

Vinnaren presenteras på Söndag runt kl 20.00.

SPEEDGLOSS ger en strålande glans och innerhåller bla. pepparmint.
Härlig glossig cerisenyans som är perfekt nu i sommar.
H20 PROOF LIQUID EYELINER är riktigt svart och håler hela dagen och kvällen eftersom den är vattenfast.
Går enkelt bort med rengöring när man behagar.

Som vanligt går det bra att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen.
Är du redan med så går det bra att tävla här en sista gång.
Är du inte med så tag chansen!
Vinnaren LOTTAS fram efter evslutad tävling.

För att vara med så lämnar du bara en kommentar att du deltar.
ALLA kan vara med,bloggägare eller blogglös.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress i din kommentar.

Tävlingen avslutas ikväll fredag den 3 Juli kl 23.59

Lycka till!♥
26 kommentarer
Ninni

Jamen såklart är jag med! :-)

Millah

Åååh ja vill verkligen vinna

Håller tummarna



Kram

Jeanette

Jag är med!

Lene-Therese

jag vill vinna! :D

Susanne

Jag tar en lott till!!

leopardia

sv. Man köper Muminläsken i Finland =/ är där just nu och bilar runt lite... De är inte så värstan goda, men söööta :)

Maude

Jag är med!

Kattis

Jag vill vara med!

Nanna

Jag är med!

ejmis

Jag är med =)

Nonne

Hoppas på vinst, glosset ser sååå läckert ut :)

evamar - tävlingsblogg

Jag har absolut inte tröttnat utan är med igen.

bella.l

Jag är med.

Marlene

jag vill vara med :-)

Emma

Vilka fina vinster :) Klart jag vill vara med!

Emma

Vilka fina vinster :) Klart jag vill vara med!

fanny

jag är med:)

Martina

Jag är med!

Lindah

fortfarande med!

marita

Fortfarande med.

Jessica Gustafsson

Jag är med :)

Petra

Jag är med!

Fia

Jag vill också vara med!

Johanna

I´m in :)

Kajsa

Klart man vill vara med! I sista sekund så där ^_^

Lene

Jag är fortfarande med!!