Reminder! Vinn Schampoo från Aussie!



Ikväll klockan 23.59 så avslutas tävlingen där du har chansen att vinna ett schampp från Aussie.
Värde 95 kr.
Aussie säljs bla. på Kicks och Åhlens och har blivit en hårfavorit hos mig!

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kort motivering varför just DU ska vinna!
Glöm inte namn,mejl lr bloggadress.
Alla kan deltaga,med eller utan blogg.


Som vanligt går det bra att tävla en gång under varje inlägg som rör respektive tävling.
Ett namn/ipadress per tävlingsinlägg är vad som räknas!

Tävlingen avslutas ikväll FREDAG den 17 Juli klockan 23.59.
Vinnaren presenteras Söndag den 19 Juli klockan 22.00.

Lycka till!
23 kommentarer
Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna!

Hanna

Jag är med och tävlar!

Millah

Jag vill vinna..ha en bra dag :)

evamar

Jag är med igen!

Mari

Jag vill vara med:)

Nina

Jag behöver massor med volym =) har världens plattaste hår!! Vill vinna =)



Ha en underbar helg gumman.

Eimi

Hej,



Kolla in Diane von Furstenbergs härliga look. Vilken gillar du mest?



Love&Appreciate

Eimi

Att ha det gott

Jag vill vinna för att jag ännu inte hittat ett bra schampo

MissPurple

Jag är med =)

Emma bloggar om kampen mot graviditet

Im In For It ;)

Berit

Ny frisyr och nya utmaningar för bättre hår.



Kramar

Berit

Nina

halloj! vem vill inte vinna?



jag vill gärna vinna för att jag är helt kass på att unna mitt hår något extra! jag köper aldrig exklusiva schampoon eller annat, jag kör på den "vanliga", halvbilliga som finns i vilken livsmedelesbutik som helst :)

Emelie

sv: ja,får ju inte missa det :) Nu ska jag hålla tummarna !

Roffe

Är med och har jag tur nu, så ska min älskade dotter få det fina schampot att ta med till BB, nu när hon väntar sitt andra barn vilken dag som helst. Hon skulle bli jätteglad. Håller tummarna!!!



Roffe

Nanna

Det här vill jag vinna, så mitt hår blir snyggt och får volym!

Wysteriia

Är du? Jag har dock hunnit åka hem igen ;P var bara där en natt :/ Ska jobba imorgon igen....ingen rast och ingen ro när det är sommar ;)

emma - en modeblogg! ♡

Tack så mycket!!

Fin blogg du har :)

SÖTSUR

Nu hann jag inte;)



Sv: Jag är också dålig på att använda ringar. Nu har jag beställt en massa från Asos, så jag får ta mig i kragen;)

Jasmine♥

Hej, fin blogg :)

Allt bra med dig? :)

Bella.l

Skulle behöva detta för mitt hår,har aldrig testat det men det låter som att det är bra.

LindaH

fortfarande med!

Linda

vilken tur att jag kikade in och hittade denna tävling. Vill hemskt gärna vara med och tävla!

Josefine

Hade du sett mitt slitna, "amningstappade" tunna testar hade du förstått varför jag bör vinna! : )