Reminder! Vinn MakeUp från H&M



Ikväll avslutas tävlingen där du har chans att vinna makeup från H&M.
Passa på att vara med om du inte redan deltar!

För att tävla så lämnar du en kommentar att du vill vara med.
Lämna även ditt namn,mejl,ev. bloggadress samt VILKEN produkt du helst önskar vinna.

Jag lottar ut två gloss, AZALEA GLOW (rödrosa) och WATERLILY (trensparent.)
Jag lottar ut två nagellack, ALL EYES ON ME (rooosa) och MOONLESS NIGHT (svart.)

FYRA vinnare i denna tävling! Kanske blir en av dem just DU?
Har du en egen blogg får du självklart gärna läna min bild och tipsa dina läsare om tävlingen.


Tävlingen avslutas Fredag den 24 Juli klockan 23.59.
Vinnarna presenteras Lördag den 25 Juli ca 12.00.
(Då kommer även vinnarna av ansiktsmaskerna finnas uppe här.)

Ha en underbar fredag & Lycka till ♥
17 kommentarer
Millah

JAG VILL VINNA :):)Kram



Jag drömde inatt att jag vann i en av dina tävlingar haha

Linda

fortfarande med. vill vinna rosa lacket!

evamar - tävlingsblogg

Jag är också med i detta inlägg också!

Linda

oj it have to be me, kika i höger i min blogg så ligger du bland mina länkar där..

Rosa lacket eller det rödrosa glosset, yes pleazeeeeeee;)

finaste

Jag är med :) Hoppas på chans på nåt av lipglossen :)

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med igen på det svarta lacket såklart :D

Nonne

Jag är gärna med och tävlar, om ett av nagellacken :)

CherryCheek

Jag är med! Kommer inte ihåg vad jag helst ville ha i förra inlägget, men nu lutar det åt glosset: AZALEA GLOW!

Nina

Jag är med =) Ha en trevlig helg. Kram.

My J

[email protected]



ALL EYES ON ME :D :D

phiie

Jag är gärna med och tävlar, om jag vinner skulle jag vilja ha de ALL EYES ON ME, rosa naglacket :)



/Phiie

Erika

Jag skulle vilja vinna nagellacket all eyes on me =)

Maude

Jag vill vara med och tävla om Azalea glow;)

Kattis

Jag är med igen! Glosset AZALEA GLOW ser ljuvligt ut...

MiaHB

Jag vill gärna vara med! Azalea glow står högst i kurs hos mig!

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

m08

jag är med :D