Reminder! Sista Chansen! Vinn Make Up från Yves Rocher!

Sådär! Förlåt så mycket för att jag inte hann posta det SISTA inlägget i Yves Rocher tävlingen i går.

Elliott har suttit som ett klistermärke på mig sedan han kom hem,gosgubben,men NU leker han med Star Wars-gubbar så jag PASSAR PÅ!



Det här är det SISTA inlägget i tävlingen från där du kan vinna två fina (och bra) ögonskuggor från Yves Rocher
Jag tävlar ut en i guldnyanser och en i blålilanyans (Smokey Blue).
Tyvärr kan du inte välja vilken av skuggorna du vill vinna men båda är snygga.
Tävlar du under detta inlägg har du även chansen att vinna en DUOKAJAL.

Så är du redan med i tävlingen så kan det vara smart att tävla under detta inlägg också då du även har chansen att vinna kajalen från Yves Rocher.



För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar att du deltar.
ALLA kan vara med,bloggägare eller blogglös.
Glöm inte namn,mail eller bloggadress.


Tävlingen avslutas alltså ikväll den 13 Juli klockan 23.59.

Lycka till!♥



20 kommentarer
Nonne

Jag är gärna me och tävlar :)

ejmis

Jag är med =)

Millah

Jag är absolut med =)

Ha en bra dag

Erika

ja i dag verkar iallafall solen vara på rätt spår, för den skiner här för fullt! ! kram

Andrea

Jag vill vara med!

Maude

Jag är också med;)

Helene Ljungberg

Vore kul att få vinna jag har haft det så sorgsligt här hos mig behöver piggas upp..

evamar - tävlingsblogg

Jag är med!

Lindah

fortfarande med!

Nanna

Jag är med!

Nina

Jag är med =)



Btw fick klänningen idag, passade jättebra =) tack så mkt. Kramis.

Ninni

Jag vill självklart vara med! :-)

Martina

Jag är med!

Siv

Jag är med och tävlar. Det är länkat på min blogg.

Michaela

Jag vill vara med!

evelina

jag är med!:)

Sara

Hej.Skulle vara kanon kul att vinna.Ha en bra kväll:)

Anna-Lena

Jag är med!

Kajsa

Vill vara med såklart!

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med :D