Planering?

Oj!

Man blir lite skraj när man läser fler och fler intervjuer med "storbloggare" som glatt berättar att de PLANERAR sina blogginlägg och sedan liksom bara lägger ut dem.
När man sedan kikar på blogginläggen så ...upplevs de inte..så planerade alls.
Kanske är det där grejen ligger?
Fast om jag planerade alla mina blogginlägg så skulle jag nog vilja att de verkade genomtänkta,speciellt om jag betonade detta.
Jag planerar aldrig mina blogginlägg.
Så nu vet ni DET! Jag kan planera en "bloggvecka" med tävlingar,pressvisningar etc. men där går min gräns.
Mycket av det jag bloggar om är spontana saker som sker eller saker jag springer på,ser,läser osv.
Jag lägger ner mycket TID på min blogg men det är inte samma sak som planering.
Ett oplanerat organiserat kaos?
Men man kanske är mer benägen att planera när man inte har barn?
Planera saker man INTE MÅSTE menar jag för när man har barn så måste man planera en hel del automatiskt.
Jag vet inte vad jag skulle göra med all tid om jag inte hade barn,planera....? ;)

Planerar du dina blogginlägg?


Alltid något suddigt,något som sitter fel,hår åt fel håll eller stavfel...
Hoppas ni gillar min blogg ändå, ett ORGANISERAT kaos;)!

Förresten William & Elliott! Mamma saknar er!
Vi har varit ifrån varann i HELA 240 minuter och det är ca 11 000 minuter kvar!
Hur ska jag stå ut? Nåja...jag VET vad jag ska göra och det kommer TA TID men jag känner mig ..konstig!
Blir ändå skönt att lämna Sthlm några dagar!
Elliott! Du får inte växa för mycket nu som du ALLTID gör när jag inte är med dig! Jag vill fortfarande kunna BÄRA runt på dig ju!
William! Nörda inte för länge om nätterna med TRANAN!
Tänk på att man missar viktig REM-sömn om man sover på dagen istället för på natten...:-)

XoXo♥
7 kommentarer
Att ha det gott

Jag planerar inte mina inlägg

det enda jag planerar är om jag ska ha en tävling

Randy

Kan förstå att det ska bli skönt att komma bort från Stockholm, vart ska du åla?

Ellinor

Jag gillar din blogg precis som den är, så keep going that way.

Själva saken med en blogg tycker jag är just att den är lite spontan och oförutsägbar precis som ens liv. Vill man ha perfekt formulerade och välplanerad läsning kan man köpa en tidning ;)

Kram

Ehli

Sv: Jaa, jag vet :) ... även om jag inte visste vem bloggaren jag mest var lik var. . :P Hahaha! Roligt ju ..



fin blogg du har!

kram

Bella.l

Jag gillar din blogg och är med.Vad kul det lät.

Christine

Din blogg ar perfekt precis som den ar. ;-)

Tilda

Umder dagen så får man ju "Det där kan man blogga om" eller "Det här kan man blogga om" men jag kan inte säga att jag direkt "planerar" mina inlägg. När jag väl sitter och ska blogga så skrivar jag bara av mig om allt jg vill säga :P