En glammig Lördag...


Vilken natt! När jag äntligen hade somnat runt klockan 4 så blev jag VÄCKT av att T ringde klockan 6 och 7.
Kan man inte ha alkolås på mobiler? Efter en viss promille kan man enbart skicka sms?
Tänk vad många onödiga telefonsamtal på småtimmarna man skulle slippa då!

Sedan ringde W klockan 8 och sa att han var på väg hem .
Klockan 9 dundrade Elliott in och väckte mig och sa att hans Star Warsgubbar var borta och att han var tvungen att köpa nya.....

Jag har shoppat smink,druckit chai,haft ont i huvudet.
Elliott har shoppat på BR (inte bra).
Jag känner mig som 93 år.Har fortfarande ont i huvudet.
Orkar inte ladda in bilder.
Känner mig fullständigt bakis och utslagen .
UTAN att vara bakis.

Kanske är man egentligen inte bakis efter "de där partynätterna" med minimal sömn!
 Det kanske bara är sömnbrist?
För detta känns precis likadant!!

Om inte vinnarna ligger här i kväll så kommer dem imorgon.
Risken finns att jag somnar på golvet framför Bolibompa.

Glammigt?♥
6 kommentarer
erika

Hej missa inte min bloppis från 40 kr (fri frakt) välkommen att fynda :-D

Ellinor

Oj vad du har skrivit på medan jag tagit en liten datorpaus.

Hoppas att du haft en härlig dag trots nattens intermezzon, att William hittade hem efter nattens bravader och att ni snart får åka till er nya lägenhet tillsammans!



Kram på dig fina du

Camilla

Säkert helt sant!

Men när jag är riktigt bakfull (några få gånger per år bara eftersom det är fruktansvärt) då kräks jag ungefär var 10:e minut... Sådär illa så jag måste dricka ett par klunkar vatten för att kunna kräkas upp något :( Håller på så från tidig morgon till sen eftermiddag...

Kram

Linda/SÖTSUR

Usch då! Ja, alkolås borde finnas på vissa personers mobiler. Hoppas du får vila lite. Kramar.

Tina

Alkolås på telefonen = ingen dum idé!

mini

men åå neej, vart har lillens starwars gubbar tagit vägen?! det är ju det värsta som kan hända. lillskrutten!