Och tårarna bara rinner...



Haha...vilken dag!
Inte nog med att jag missar Nelly's Shoe Party ikväll på Pepe's i Båstad.
Inte nog med att jag missar Darin ikväll på Burmeister i Visby.

DET är sådant jag kan fölika mig med.
TRIST att inte kunna gå men DET är INTE DÄRFÖR mina TÅRAR rinner!

Psst...
Ska ni gå på Nellyeventet är ett SMART TIPS att se till att vara där FÖRST,annars får ni inga skor..men det har ni förstått va?
De 99 första får varsitt par highheels från Nelly.

Jag missar även mingel i denna..ehm...metropol.
Jag och C åt trevlig lunch idag och beslutade oss för en vin-kanske något mer-runda ikväll i regnet.
VAD HÄNDER? Jag får en allergisk raktion och jag GRÅTER konstant.
Jag VET att jag använt prov på någon creme som jag inte tål,för jag prövade lite nya saker nu inför "piffen"...men VEM ORKAR?
Jag visste ju inte INNAN såklart att jag inte tålde proven.Det här är tredje gången i år som detta händer.
Jag ska aldrig mer pröva nya hudvårdsprodukter...hmmm...fast samtidigt ÄR det ju så kul.
Tex, de jag fick från Yvonne Ryding är jättebra och de tål jag,så ..visst tusan måste man våga pröva,men kanske inte innan utgång?

Om jag tar mina tidigare erfarenheter i "allergisk mot ögoncreme/hudvårdsprodukter" så kommer jag vara "bra imorgon" när ögonen runnit klart.
 Men ÄR det inte TYPISKT MIG? En riktig "det här händer bara Hannah-sak? "

Härlig lunch har jag fått idag i allafall och det kanske är ödet som tycker jag ska fortsätta packa istället för att dricka bubblande vin?
Just nu ser jag ut som en ledsen panda med svart smink överallt UTOM på ögonen;)!

Vad gör ni i afton?♥
6 kommentarer
Trisia

Vet faktiskt inte vad jag ska göra :P

Vilken fin blogg föresten! :)

delinda

men stackars gumsan! hoppas du mår bättre =) lördag, passar d? kraaaam

Ellinor

Ajdå, det där lät inget vidare. Å andra sidan har du nu provat och slipper känna att du slösat bor en massa pengar på en hel burk.

Hoppas att du får en trevlig kväll i alla fall. Själv kom jag precis hem efter en hel dag i huset så nu blir det nog bara till att ta det lugnt och ladda inför en ny arbetsvecka som tar sin start i morgon.

Kram

M & W

Aj då, trist att missa det :( Hoppas det känns bättre med ögonen iaf och får en mysig kväll :)

Själv packar jag och läser bloggar mellan varven!

Erika

Vad jobbigt att du fick en allergisk reaktion =/

Hoppas att det är bättre när du vaknar imorgon!

Ellinor

Ja det är skitråkigt att få inbjudningar till Göteborg, Visby och Båstad.. Hallååå liksom