New Member in The Pink Family...



FÖRLÅÅÅT!

Jag ÄR jordens största (kanske?) tidsoptimist MEN sedan händer det alltid saker i mitt liv.
Combon av detta kan bli förseningar...men jag har alltid AMBITIONEN att hinna!
FredagsTävlingen kommer om några minuter.

Nu ska jag bara plocka upp shoppingkassarna samt kika lite på mitt nya ROSA MODEM jag fick med mig från stan idag. Mitt andra trådlösa jag använde till denna laptop(ej rosa) GICK SÖNDER. HuxFlux...trasigt!
Fråga mig inte HUR men nu har jag tagit en MODEMFÖRSÄKRING (29 kr/månad) på det här nya rosa modemet.
MODEM är dyrt..usch...1000 kronor för en "liten plastdosa".
Går detta sönder FÅR jag åtminstone ett NYTT.
Jag har ju redan massa trådlösamodem (tre stycken)men de är kopplade/bundna till diverse ANDRA datorer så detta nya var ett MÅSTE om jag vill tillbaka till Sthlm,och DET vill jag!
Och jag vill GÄRNA kunna blogga,jobba,kolla mina mail NÄR jag är i Sthlm också. (Har inte kopplat in bredband i nya bostaden än)

Hoho..SNART kommer FredagsTävlingen!

Visst är modemet...sött...i allafall?♥
7 kommentarer
- H*

- ja lite sött är det ju!

ERika

jag vill vinna

Anonym

vill du tjäna enkla pengar, online?

det går att lösa, snabbt och enkelt!

börja med att klicka på den här länken och bli medlem;

http://www.woopa.se/?ref=annebertelsen

har du några frågor kan du kommentera i min blogg, så ska jag försöka svara! :)

http://annebertelsen.blogg.se

ha en bra dag!

HannahSthlm

Erika: Hehe..nejdu..modemet lottar jag icke ut!;) FredagsTävlingen dyker upp snart:)!

Trisia

Vad tycker du om mitt videoinlägg för att vara den första jag gjort? :)

Ellinor

Tur att tekniken idag anpassas för att tilltala även det kvinnliga könet ;) Supersött litet modem du köpt :)



En annan "dum" fråga som jag inser att jag faktiskt inte vet...Vad jobbar du med?



Kram

Åsa

Snyggt!!



Själv har jag en gammal vit dongel till mitt mobila. Iofs matchar den den vita bloggdatorn, men är hiskelligt stor och "donglande"!