Just nu! Fri Frakt Hos Accessora!



Trevlig afton ,men regnig!
Myst på den stora inglasade balkongen här.
Jag undrar hur jag ska klara mig utan en sådan sedan?
Så praktiskt då man inte behöver ta hansyn till vädret,man stänger bara ut regn,blåst och annat obehagligt.
Sim-sa-la-bim!

 Accessora har FRI FRAKT  tom. den 27 Juli så jag passar såklart på att tipsa er om det.
Ange bara koden "sommar" när du kommer till kassan så dras den av.
Du har väl inte missat att nya svenska märket MINT finns hos Accessora.
MINT har kul och trendig design till bra priser.

"Armbands-plast-klockan" är superhet just nu och armbanden så prisvärda så du kan köpa flera.
FÄRGER hänger kvar i höst så passa på att ladda med färgglada accessoarer som räcker året ut!
4 kommentarer
delinda

mailar dig alldeles snart ;)

Ellinor

Tack för tipset!

Efter att ha legat sjuk några dagar nu behöver jag en tycka-synd-om-mig-själv-present :P

Kram

Nina

Åh måste spana in =) älskar accessora!

Lene-Therese

Tack för tipset! :)