Juni,Juli eller Augusti?



Igår efter middagen satt Elliott och jag kvar på bryggan till det blev kallt=
solen gått ned och MYGGEN anföll oss.
Vi hade så mysigt. Vi målade dinosaurius och tittade på solnedgången.
Himla tjat om BRYGGAN..jag VET....nyhetens behag?

Har ni tänkt på att Juni är en förträfflig sommarmånad OM det vore sommar i Sverige ..DÅ.
Man slipper de flesta elaka mygg och getingar.
Nu i Juli dyker insekterna upp med stormsteg!!
Augusti brukar ju vara superhet men då vimlar det av mer eller mindre trevliga flygfän.
Getingarna brukar vara galna,halvdöda och stickbenägna.
Jag är inte rädd för mycket men getingar är FASANSFULLA!

Vilken sommarmånad är DIN favorit?
6 kommentarer
Niklas Eriksson

Är lite avundsjuk på er brygga, låter härligt!

Juli är nog min favorit månad.



Ha en bra dag & va rädd om dig!

/Mvh Niklas

Kajsa

Äsch ångra inte det - bättre med "the real stuff" :=)

Och du HAR ju en hel hög med snyggingar redan!



Åh ett glas Moet med dig låter som en utmärkt present!

Tror inte bryggan är nyhetens behag . ni kommer nog njuta av den många år framöver. Underbar lägenhet med perfekt läge!



Kramar

Erika

Min favoritmånad är den då temperaturen ligger över 25 strecket ;)



Jag hatar fästingar, äckligare kryp får man leta efter.

Ellinor

Har egentligen ingen speciell månad som jag gillar, utan är nöjd så länge det är soligt och varmt :)



Du får skriva precis hur mycket du vill, och visa precis hur många bilder på bryggan som du vill för jag tycker att det är jätte mysigt. Förstår att ni trivs där nere.



Kram

Irina

Min favoritmånad är den som är soligast. :-) Blir oftast juli i praktiken.



Är inte det minsta rädd för getingar eftersom de faktiskt inte alls är intresserade av människor. Eller visst, om man doftar nåt gott, men då vill de ju inte anfalla utan bara kolla in läget. Så man är helt säker så länge man inte skrämmer dem genom att bli hysterisk. :-)

delinda

så mysigt gumman, verkligen ett guldläge ni har =) usch gillar inte fästingar



puss o kram