Jag kommer sitta och leta efter grå hårstrån...FredagsMYS!



Jag är så tacksam över mina söta killar.
De är världens roligaste och påminner båda om mig själv. Fast de är totalt olika.
Det är ju dock väldigt komplicerat att vara en ansvarsull förälder och det är ett under att det inte börjat växa grå hårstrån på mig,men de kanske ploppar upp i natt?

William ska nattgibba och för er som inte är invigda i tonåringarnas värld så betyder det att man sitter uppe en HEL NATT (frivilligt) på ett internetcafe till ungefär klockan 8-9  på morgonen då man cyklar hem.
Det kan ju tyckas en ganska fredlig aktivitet för en snart 14-årig grabb men hans mamma (dvs. jag) kan på rak arm komma på en handfull faror som kan inträffa,trots att hans vänner är pålitliga och trots att vi just nu inte ens är i Sthlm..

Ena stunden köper man Tjorven & Skrållan och nästa stund ska de VARA BORTA HELA NATTEN 

Räkna med en "nattgibbande mamma" här hemma,jag kommer inte sova en blund!

Så himla PRAKTISKT det är med SMÅ BARN som är nöjda med en ny videofilm och somnar innan 24.

Vilken är din Astrid Lindgren-favorit?!
Mina är nog..hmm...RONJA och Madicken?♥
2 kommentarer
Lina

Min är faktiskt just Skrållan! Jag var väldigt lik henne när jag var liten, till utseendet. haha...

delinda

d kommer bli fab =) funderade också på svart! hoppas ni har en riktigt myskväll