Jag har hört att vissa kan behöva sömn...


William 07

...och jag tror jag ska lyssna på det ryktet.

Har ringt W.Nu lägger jag alla tre telefonerna bredvid min kudde.
Om jag inte sover NÅGOT och Elliott går upp 7 så har jag en horribel dag att ta mig igenom.
De är ju ändå "inlåsta" på det där gibbet med personal,det är ju ingen fest.

Men ändå...mitt lilla barn som har blivit superstor på senaste tiden.
Längre än mig och hundra gånger starkare...och en vilja av stål. Ni anar inte!!
Men lika söt som alltid såklart.

Har dock gjort en fasansfull upptäckt angående barn!
När de är bebisar så får man inte sova på nätterna och när de är tonåringar KAN man inte sova.
Jag måste ha förloat ca 10 års sömn..snart.

Längar så till NYA VÅNINGEN i Sjöstaden.Vill dit och SE nya tapeterna!
Jag vill ha sommar och få alla praktiska bestyr avklarade.
Någon som spelar fotboll med Elliott när jag sorterar,lagar middag när jag måste gå igenom mina mail,packar kartonger och monterar ner möbler...
Någon i skottsäker väst som vakar utanför nattgibbet och rapporterar hem till mig varje timme. "William-Din son mår prima"!

Var ÄR denne NÅGON?

Magisk konfetti och ett trollspö?

(Vinnarna i mina avslutade tävlingar ligger upp cirkus kl 20.00 Lördag den 25/7)
2 kommentarer
Camilla

Hopppas du fick sova inatt :)

Kram

Emma says style, love & rock and roll.

åh hoppas du fick sova något, inte kul att ligga hemma och oroa sig!