Inte slutat blogga...LOVAR!


Jag har inte slutat att blogga. Lovar! (Tack Lina för ditt mail)
Jag är verkligen ledsen att jag inte uppdaterat på ett dygn men jag har haft det ganska fullt upp.
Och när jag tänker efter så är det inte riktigt..likt mig?

Här kommer ett litet axplock vad vi pysslat med de senaste dagarna!



♥Elliott sov kvar i underbara Tyresö Brevik.
Jag skulle hem till Sjöstaden för att skriva lappar till målarna som intog fortet i Fredags.
 Träffade Milo på nattbussen,upptäckte att nattbussen gick runt HALVA Stockholm och tog över EN TIMME..somnade...glömde min mobil....Kom hem klockan 03.
Köpte ny mobil,åkte ut till Tyresö igen för grillafton,FICK TILLBAKA min mobil.
Tusen Tack Anna!♥



♥Blev kvar i Tyresö Brevik båda två,tog morgonbussen till Centralen.
Hämtade ut bokade tågbiljetter till Örebro.
Jag och Elliott var en hel timme för TIDIGA (ni som känner mig VET att DET är ovanligt), vi fikade på Espresso House.
Vi gick på ett tåg, upptäkte FÖR SENT att det var FEL tåg, gick av tåget,hade MISSAT vårt tåg.

Jag har rest runt hela jorden med mina barn ..nästan....så...går jag på FEL TÅG till Örebro!
Jag har aldrig åkt fel förr.
Det KAN inte vara JAG som gjorde det? Jo DET var det!
 Läge att hata sig själv?
Njepp...dricka mer Chailatte på Espresso House, gosa med Elliott och köpa NYA biljetter!
Inte i planen att åka tillbaka till Hammarby Sjöstad och en våning full av färg, spackel och målare.

♥William slöt upp från sin GOLFtripp!
Vi åt fredagsmysmiddag.

Och NU...lördag och BRUNCH!
Min RESUME av de senaste STRESSIGA dagarna!

Någon som har några trevliga helgplaner?♥
8 kommentarer
Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Haha...men sötaste du....klart du ska få ha MINST ETT DYGNS bloggledighet....det är sommar, det är sol och energin ska ju fyllas på någon gång.



Kanske dags att försöka styra upp nåt litet möte framöver:)



kramar

Ellinor

Låter som om du haft några härliga, om än intensiva dagar. Ibland får man faktiskt lov att låta bloggen vila också ;)

Mina helgplaner lyder som följer; jobb, jobb och lite mera jobb. Men med tanke på vädret är det helt ok.

Hoppas ni kom fram till Örebro tillslut.

Kram

Anonym

koment www.topgirls.blogg.se !nu!

Johanna - MyShoebox.se

Vad trevligt ni verka ha haft!



Man behöver inte uppdatera varje dag, man har ju ett liv också, och nu på sommaren är man ju helst ute, inte framför datorn :)

Erika

Fullt upp men säkert jättekul =)



Jag förstår inte de som blir alldeles till sig om man inte uppdaterar. Som sagt så har man ett liv där man ibland inte hinner sitta framför datorn så mycket. Inte så svårt att lista ut.



Ha en fortsatt bra helg!

Lene-Therese

Fröken H, du är nog världens sötaste mamma, jag hoppas att du vet det! :)Dina barn har tur som har dig :)

Att ha det gott

Du får absolut inte sluta blogga

Tänkte på er när jag tittade in på Blocket idag i Uppsala området finns det nu en valp som är så söt blandning av mops och måt annat litet

Lilla Fröken

Vad mysigt ni verkar ha haft det. :)