Grey Day,,


Synd att vi inte följde med till Gotland denna vända.
V.29= Partyveckan för alla stockholmare är över men GOTLAND och VISBY är ju så mycket MER!
Vi har tom. fått rapporter om BADVÄDER och SOL där...men sen har jag hört om översvämningar också...men ÄNDÅ!
Killarna kommer åka till Gotland snart men DÅ ska jag tillbaka hit och packa.....ehm..

Kanske en Visbyvecka i höst för mig?
Nu har vi ju i lägenheten att disponera där året runt så man behöver ju inte känna någon panik.

Här i Örebro är det grått och det känns som hösten har anlänt.
Hoppas på lite sol när jag kommer till Sthlm.
Jag kan slå vad att vädret bara luras lite.
När alla ungar börjar skolan sen kommer det säkert bli medelhavsvärme i detta land. HÖGSOMMAR!!

Det vore onekligen roligare att gå ut om man hade ett Burberry paraply....♥
4 kommentarer
Skönhetsbloggen!

Jag saknar solen! :D

anne

hahah eller hur :D

Ellinor

Nej, denna sommaren kommer inte att gå till historien som den med mest solsken...kanske mest regn?

Usch, vad tråkigt det är. Men, men än finns det hopp. Får hoppas på en lång och härlig brittsommar istället ;)

Kram

kickan34

hej ska du flytta!?



Jag tycker Örebro e rätt fint ändå. lagom ocg mysig stad ! :)