Greetings from Lek o Bus......


Elliott har på sig:
Linne Diesel
Byxor Lindex


Nu är vi här på LekoBus Landet
Jag är den enda med en rosa laptop.
Det är ungefär 200 barn som virvlar förbi i lianer och kanor .
Att "hålla reda" på sitt är inte det enklaste när de små liven har en fart som är snabbare än vinden.
Som TUR är har Elliott lite experthjälp av William och hans kompis som också busar runt.
Fastnar han i någon tunnel så har han hjälp...Jag skulle vara supernojig annars och springa efter på "varje station".
Jättekul att kika på dem....den första timmen....
HUR jag ska få nästa två timmar att rulla på vet jag i skrivande stund icke!
Att försöka få saker gjorda på datan i denna ljudvolym känns som mission impossible.

Tror jag behöver en latte nu hur som haver.....♥

2 kommentarer
Ellinor

Vilket häftigt ställe. Synd att man inte var några år yngre.



Hoppas att du fick någonting gjort under eftermiddagen och att huvudet sitter kvar där det ska efter allt stoj ;)



Kram

Kajsa@Mamma24

Haha :)

Varit på andys lekland nån gång? Dit måste vi bara gå!

Om man e två vuxna så kan man fika och prata bort tiden i allfall:)

Snygging han är, William!

Ses på lördag, ska bli så grymt kul! kramar