FredagsTävling! Vinn Real Volume Schampoo från AUSSIE!


Tävla om ett underbart scahmpoo från creddiga AUSSIE. Värde 95 kr.

Jag har ju varit på hyfsat bra humör denna vecka så ni fick välja vinst till TorsdagsTävlingen.
Dessvärre kom saker emellan igår så det blev ingen TorsdagsTävling men HÄR kommer i allafall en FredagsTävling!

Denna vecka har du chansen att vinna ett lyxigt schampoo från det Australiensiska märket AUSSIE.
Aussie har blivit en favorit i mitt badrum och jag växlar konstant mellan Real Volume och Lucscious Long.
Jag har dock valt att tävla ut REAL VOLUME SCHAMPOO till någon av er eftersom alla kanske inte har långt hår!

För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar med en LITEN MOTIVERING varför JUST DU VILL VINNA.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte lämna ditt namn,mail och ev.bloggadress om du deltar.

Har du en egen blogg får du GÄRNA låna min bild och TIPSA om tävlingen!

AUSSIE scahmpoo,balsam och inpackning hittar du bla på Kicks och Åhlens.
Ca pris för Real Volume Schampoo är 95 kr.

AUSSIETÄVLINGEN avslutas Fredag den 17 Juli klockan 23.59.

Lycka till!♥
55 kommentarer
Ellinor

Jag är med

helene ljungberg

vill vinna ja...

evamar - tävlingsblogg

Perfekt! Jag är med och har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/july/schampoo-17-juli.html



PS. Supergulligt modem!

Elin

Jag vill gärna vara med=)

Jag vet inte vad motervering är men jag vill vinna för att jag gillar inte mitt hår och det är bra med att tvätta håret=)

Cilla

Jag permenentade mitt hår för ett tag sedan för att få härligt lockigt hår med mycket volym. Tyvärr blev resultatet en torr risbuske utan en endaste lock utan bara sprött hår. Jag skulle behöva ett bra schampo till mitt numera sköra hår och hoppas att du vill ge mig chansen att prova ditt favoritmärke! Ha en mysig helg! Kram!

Annas tävlingsblogg

Jag är med, har länkat



http://molnboanna.blogg.se/2009/july/schampoo.html

Lene

Jag vill vara med eftersom det är alldeles omöjligt att få volym i mitt hopplösa hår. kanske kan detta shampo vara lösningen

jeanette lexonius

jag skule vilja vinna detta shampoo pga att jag har slitet hår och att jag inte har någon tid övr att handla pga att jag jobbar hela sommaren men äldre människor som behöver hjälp:)

Att ha det gott

Ingen har tristare hår än jag så jag vill vinna

Nanna

Jag vill vinna för att mitt hår är platt som en pannkaka utan en massa grejor i, med detta schampoo hoppas jag klara mig utan mousse, gel med mera...

Agneta

Hejsan, Hanna!



Vilken trevlig idé detta med att man kan vinna något skönt för kroppen, vilket kan ge själen en kick också! Det är ju toppenbra billig reklam för tillverkaren!

Hittade hit via min goa Nätvän Sylvia och blev nyfiken, såklart:-)

Skulle vara bra för mig att få testa nytt hårschmpo. Har köpt mängder den senaste tiden och det blir för dyrt när man inte tål dom.



Känner inte till detta märke och då jag tillhör dom där "klena typerna" som är doftallergiker bl.a. så är det ett elände att hitta schampo som både näsan och kroppen klarar av.

När man duschar och tvättar håret så rinner ju schampot över hela kroppen och sedan kommer klådan som ett brev på posten :-(

Det enda schampo jag klarar är Aloe Vera av märket JASON som är kanonbra, men det har utgått ur sortimentet i min butik där hemtjänsten handlar för mig.

Kanske det går att hitta dessa produkter hos ICA MAXI som är en jättestor butikskedja i hela landet och dom har börjat satsa stort på skönhetsprodukter.



Är man som jag 60+ och har "hårnojan"( min salig mor var damfrisör), vilket har satt sina spår:-))



Jag har typiskt "svenskt" hår, kort o permanentat, tunt som finaste silke.

Ja du min vän, vad skall en stackars kvinna göra då? Hitta bra hårprodukter.



Skulle bli jätteglad om jag fick chansen att testa detta schampo, förutsatt att det inte doftar rosor eller annat elände.



Jag kommer att skriva några rader om detta på min hemsida som är 11 år gammal nu och någon blogg vill jag inte ha men använder mina Nyheter/Dagbok vilket går så bra sååå:-)

Hur som helst, ha det så gott!

Kramen, Agneta från Göteborg.

suss

Klart jag är med och tävlar. Ett för mig nytt märke på schampoo vill jag givetvis testa! = )

Susanne

Jag tar som vanligt en lott, och hoppas det vinstlotten denna gång!

Martina

Hittar inget schampoo som är det perfekta för mitt hår, hoppas på chansen att prova detta, och att "this is it" :-)

Nonne

Jag vill gärna vinna, letar o letar efter ett schampo som funkar på mitt ostyriga, platta, omöjliga hår... s

Lina

Jag simmar och badar galet mycket så fort det är tillräckligt varmt i vattnet. Tyvärr tar håret lite stryk och behöver lite extra kärlek, omtanke och vård i sommarvärmen.

Emme

Jag vill vara med...hihi, Du sägaratt det är så bra så det är ju värt att testa så varför inte då vara med i tävlingen! behöver också nytt schampo! ;)

Malin

Hej!

Jag vill självklart vara med även jag!

Mitt hår är platt och trött,

ser fördjävligt ut, torrt som blött!

Behöver något som vårdar det ömt,

och Aussies shampoo är något jag länge om drömt!



Länkar också vidare från familjens tävlingsblogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/july/schampoo.html



Håller tummarna! Ha det bra så länge!



KRAM

MiaHB

Mitt hår är som svinto

av färgen vino tinto

behovet av vård är stort

bort med frizz och lort!



Hoppas på tur, ha det fint!

Sylvia

På sommaren bor jag på en öde ö.

Just nu känns håret som en kärve hö.

Skulle bli så glad att vinna.

Blir kanske då en härlig kvinna.



Hoppas på tur förståss/ kram Sylvia

BELLA.L

JAG KAN EJ RIMMA .MEN VILL GÄRNA VINNA..HA HA....Blev ju ett rim i alla fall.

sandra

äsch jag behöver ett bra schampoo till mitt hår! Men det känns lite så att ge ut 100kr, så jag hoppas på att jag kan vinna det :-) skulle bli glad, mitt hår dessvärre också...



kram sandra! :)

sandra

oj har länkat på bloggen!



http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=11171151



:)

Andrea

Jag vill helt enkelt vinna för att jag behöver ett schampo som ger mitt hår mer volym :)

Lena B

Jag är med !



Jag vill vinna för att mitt hår blir dreadlocks på 2 dagar om jag inte dränker det i balsam.

Kanske kan det här schampot hjälpa mig md mitt dilemma:)

Kristian

Platt, tråkigt och glanslöst, snygg frisyr är ganska chanslöst. Snälla låt mig schampot vinna och en fräsch frisyr få finna!

Ylwa

Tänk att få ha böljande, glänsande lockar att glädja sig åt när man ligger på knä i jordgubbslandet och rensar mellan raderna. Vilken fröjd!

Ylwa

Tänk att få ha böljande, glänsande lockar att glädja sig åt när man ligger på knä i jordgubbslandet och rensar mellan raderna. Vilken fröjd!



(Glömde e-postadressen i förra inlägget.)

Michaela

Behöver något som ger ett lyft åt håret efter solande och badande!

Lindah

klart jag är med!

emma

Nu under sommaren arbetar jag på en kyrkogården nära mig, dagligen blir jag jordig och lortig från kropp till tå och det skulle vara grymt skönt att använda detta schampo, jag har o andra sidan andra schampon men jag är grymt less dom och vill seriöst ha detta!

Jenny

jag är gärna med :)

shelly

Jag är gärna med för mitt hår behöver volym.. inget shampoo har fixat det och jag pallar inte med spray och sånt som bara förstör mitt hår! ;)

Malin

När man är mammaledig som jag finns inga pengar att få unna sig själv lite dyrare produkter och därför hoppas jag på att vinna dom istället:)

Anita

Tunna, fina och få hårstrån, jag behöver verkligen VOLYM!

Rolf

Skulle vara så roligt om jag fick vinna nu. Då ska min yngsta dotter få det fina schampot. Hon väntar sitt andra barn vilken dag som helst. Det skulle vara så kul att få överraska henne med den fina vinsten. Håller bägge tummarna.



Roffe

Siv

Jag vill tävla och vinna vill jag också. Jag har fått så besvärlig hårbotten som inte vill bli bra. Därför vill jag vinna för att prova det här schampot.

Siv

Jag gör bara ett litet tillägg om tävlingen. Jar har länkat i mit blogg.

Amanda

Jag vill absolut vara med och tävla. ^^

Mitt hår skulle må bra av en sådan här vinst. :O)



Hoppas på tur! ♥

Ingrid

Nu är jag också med och hoppas på god tur. Min schampoflaska är nästan tom och jag behöver nog byta märke. Det är gråa håret står som en sky omkring mig och behöver verkligen få någon form av behandling. /Ingrid

Gabbies

Åhhh va mitt typiskt skandinaviska hår helt utan volym skulle älska detta schampoo. Har titta på det på kicks massor med ggr men har inte råd att köpa det =(

sandra

Hej! Förut gillade jag mitt hår, men nu har volymen helt gått bort och jag får den inte att hållas där. Jag har börjat att ogilla mitt hår. Jag försöker att spara mitt hår längre. Jag skulle bli så glad av det här! :)

Millah

Jag är absolut med =)

Kashaya

Jag är gärna med och tävlar. Skulle verkligen behöva det där schampot har världens tunnaste och tråkigaste hår och har provat snart alla volympodukter där ute, det här schampot har jag dock inte testat och kanske är det just det som ger mig den där härliga volymen som jag skulle ge vad som helst för?

Karin

Hej

Vill gärna vara med i din tävling, kanske kan vinsten vara lösningen på mitt hopplösahår.

getpalmd

Jag prövade Aussie 3 minute repair och GUD vad det doftar gott.. om shampoot är lika väldoftande så är jag förälskad redan!

Kajsa

Vill vara med såklart!

Jessie

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/july/vinn-real-volume-schampoo-fran-aussie.html#comment



Och här är min mailadress: [email protected]



Ha det så bra!

Jessie

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag skulle vilja vinna för att jag skulle så gärna vilja få finare, piggare och volum aktigare hår. Just nu har mitt hår ingen volum alls och ser så tråkigt ut. Skulle verkligen behöva ett bra Shampoo och jag har hört så mycket bra om AUSSIE! Så skulle bli så glad ifall jag fick chansen att testa deras märket! =D Håller tummarna!



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/july/vinn-real-volume-schampoo-fran-aussie.html#comment



Och här är min mailadress: [email protected]



Ha det så bra!

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vil vinna!

Annas inspiration

jag är med!

Jenny Ö

Jag hoppar på tävlingståget!

Skulle verkligen behöva lite real volume i mitt hår så platt som de faller sig :D

Mari

Jag vill vara med:)