Få en GRATIS fotobok från Fuji Direkt!



På denna sida hos Fuji Direkt kan du rekrytera läsare av din blogg att göra sin egen fotobok.
Har du en egen blogg och skriver ett inlägg på din blogg om Fuji Direkt's Fotobok så får du en HELT GRATIS.
Värde 344 kr.
Kravet är att ditt inlägg om fotoboken ska vara på minst 100 ord och du får INTE kopiera Fuji's text.

Fyll i formuläret längst ned på denna sida med ditt namn,bloggadress mm.
I fältet "rekryterad av" så skriver du MIN email:
[email protected]

De läsare på din blogg som DU sedan rekryterar när du skriver DITT inlägg om fotoboken skriver DIN email i rekryteringsfältet.
ALLA som skriver ett inlägg på minst 100 ord om fotoboken och fyller i formuläret får göra en egan personlig fotobok!
För varje person/ läsare med en blogg eller hemsida som du rekryterar att skriva om fotoboken får du 100 kr att handla för hos Fuji Direkt.

Rekryterar du många läsare kan du göra ett helt team med fotoböcker i sommar med andra ord,eller framkalla en hel bunt med bilder!
Glöm bara inte att dina läsare måste skriva din email i fältet "rekryterad av" HÄR, annars missar du dina bonuscheckar.

RIKTIGT BRA
 med fotobok och "gratischeckar" hos Fuji i sommar.
För vilken årstid tar man SÅ MÅNGA BILDER som på just sommaren?
Min kamera är i allafall med så gott som alltid!

Till JULAFTON gjorde jag fotoböcker om vår resa till Thailand i November-08.
Mina planer är att göra fotoböcker alla resor jag gjort och gör framöver! 
Man slipper allt med framkallning,sortering,klistra in och skriva text. ALLT gör du direkt på Fuji Direkt eller så kan du (ännu enklare om du har ont om tid) välja förtryckta mallar.
Man tar det som passar bäst och fotoboken kan i stort sätt bli så PERSONLIG du önskar!

Har du dåligt samvete över alla bilder som ligger på hårddisken i datorn och "skräpar" och aldrig blir "bilder"?
JAG har DET i allafall. Sätt in dem i en fotobok på någon timme så är det problemet ur världen!

PERFEKT PRESENT TILL SLÄKT och VÄNNER!

Tag chansen och skriv ett eget inlägg om Fuji's FOTOBOK på DIN BLOGG och tipsa  DINA LÄSARE om att göra samma sak!
De kommer säkert tycka det är en KUL idé!

Glöm inte att fylla i formuläret HÄR och skriva att du blivit rekryterad av mig.

Lycka till!♥
6 kommentarer
Angel

Vilket bra tips,tack

Erika

Jag har aldrig gjort en fotobok men det kanske vore något. Jag har ju en hel del bilder som bara ligger på hårddisken.

Ellinor

Jätte bra tips- tack ska du ha!

Har dock försökt fylla i formuläret men får bara till svar att det blivit fel när jag ska skicka in det...vet du vad det kan bero på mån tro?

Kram

Linda - She with the colors

Hejhej! :D

Undrar bara om du har fått mitt mail som jag skickade till dig. Fick du den? (;

Nanna

Tack för tipset, har anmält mig!

Nu är det bara att knåpa ihop 100 ord :-)

Smilla

Tycker det låter helt perfekt=) Sitter redan och knopar på en text ;)