Det finns inget dåligt väder....


Jisses vilket kul väder...
Elliott och moi har dock bråda dagar och bryr oss inte så mycket om uteblivna baddagar JUST NU.
Redan på Torsdag lämnar vi Sthlm..igen och målarna ska börja husera här.
Nu ska vi till Kungsholmen ,besök på Björklund & Wingqvist och välja de sista fototapeterna.
Beslutsångest.....vem?!

Och Elliott bara tjatar om en hund..en mops.....

Är det inte ändå bland det sötaste man kan skåda?
Jag har inte sagt JA men inte heller NEJ....

Är det HEMSKT JOBBIGT att ha en hund?
11 kommentarer
Ellinor

Det är nog extremt krävande. Som en bebis! Men jag vill ha en i alla fall:)

Mia

Åh, jag skulle också vilja ha en! Problemet är bara alla allergiker i min omgivning :) Tror att det är rätt krävande, och svårt att vara hemifrån... men det lär ju även ge en mkt :)

Niklas Eriksson

Jag har haft hund. Mycket jobb, visst men de ger så mycket tillbaka så det har varit värt allt jobb.Sen som Mia skrev blir man lite låst. Fototapeter låter spännande! Vad blir det för motiv?



/Mvh Niklas



Ida björkman

Ja du kan läsa om min resa med våran lilla hundvalp på min sida. Fick henne när hon var 8 veckor, nu är hon 12. Hon har precis kissat på golvet och ligger just nu och fiser bredvid mig i soffan. Hon är helt underbar och det bästa jag någonsin lagt pengar på. :)

Ida björkman

Ja du kan läsa om min resa med våran lilla hundvalp på min sida. Fick henne när hon var 8 veckor, nu är hon 12. Hon har precis kissat på golvet och ligger just nu och fiser bredvid mig i soffan. Hon är helt underbar och det bästa jag någonsin lagt pengar på. :)

SÖTSUR

Ha ha...jag tror det är skitjobbigt att ha hund.

Lotta

Mycket jobb i början och man blir mera låst än med en bebis men det är värt det hundra gånger om, villkorslös kärlek. Gillar Elliots val av ras har själv en svart fralla (fransk bulldog)

C a m i l l a

Oj, vad kul med en hund! :) Själv är jag lite för bekväm och har 2 katter i stället, men de klarar sig ju själva på ett annat sätt.

Hoppas att ni kommer fram till något bra beslut. :)

Annas inspiration

Sötis :-)

Vi har två kissar, lagom så ;-)

hoppas du har en bra dag!

kraam

Att ha det gott

Det värsta med mopsar är att de har så känsliga ögon

Anonym

Jag har en liten tjej här, hon är 10 àr och jag har haft henne sen hon var 6 veckor. Skulle inte kunna tänka mig dessa 10 àr utan henne! Visst är det jobb att ha en hund men det är det att ha barn ocksà. En hund ger en sà mycket kärlek tillbaka att det är värt alla promenader i ruskigt väder och pusslet med hur man ska göra under semestern. Oftast är den tiden man màste kompromissa med en hund en sàn oerhört liten bràkdel av resten av tiden att iallafall jag tycker att det är värt det. Lycka till!