Det är ju KUL att vara TRÅKIG!


Åhh vad jag BEHÖVER att vara här på "landsbygden" och bara vara tråkig!
Plikttroket tvätta hundra tvättmaskiner för att sortera i högar , sälja,ge bort,packa ner,slänga.
Gå igenom pappershögaar,riva sönder pappershögar,sortera till pappersinsamling,slänga.
Jag tar när jag inte ORKAR sortera mer, en liten paus, ringer någon eller tittar på TV.
När hände något liknande SENAST?
Jag har ju inte tittat på tv på ca 2 år!  (oki..DH..men VAD mer?)
Jag brukar vara barnledig ca 1-2 veckor om året och oftast har det spetsats med utekvällar i mängder eller utlandsresor.
Men..jag tror att jag behöver vara TRÅKIG också. Jag känner mig så PIGG av att vara tråkig!

Nåja...Har varit hemma hos Philip (och Mathilda) idag och jisses vilket fint kök! VILL HA!

Nu ska jag passa på att vara ÄNNU TRÅKIGARE innan jag återvänder till Sthlm om några dagar.
BÄST & PASSA PÅ!

Ska nämligen nu kika på Miss Marple!

Ciao!♥
5 kommentarer
Jeanette

Vad skönt att höra att man inte är ensam! Här har du en till som är tråkig och älskar det. :)

Ellinor

Låter som om miljöombytet gör dig gott. Ofta har en liten avstickare någonstans den effekten.

Kram på dig

Nina

Det är ju så härligt ibland, man behöver det!!



Ha en fin dag Hannah. Kram.

Att ha det gott

Det låter som om du har det gott i allafall

ejmis

Det låter som om du lever mitt liv nu ;)