Vip-shopping på H&M...Hmmm..Jag går i fällan varje gång!


Hannah köpte:Lurviga fuskpälsvantar,Rosetthårspännen, en ask? för hårspännen och annat nödvändigt med Disney Prinsessor samt en eyeliner och en eyebrow pen.(två sistnämda ej från barnavdelning)

Idag var det ju "vip-shopping", ett glassigare ord för 10% club-dag, på H&M.
Mina intentioner var att kika förbi och köpa lite undies till Elliott.
Det gjorde jag..också...men frågan är om inte jag själv fyndade mer på barnavdelningen till mig själv ändå?
Det är verkligen smart med 10% dagar,fy så mycket jag kommer på som jag behöver som jag inte egentligen behöver..ehm!


Elliott fick: Boxer med krokodiler och apor och Mr Happy socks.

Är du också förälskad i H&M's barnavdelning eller är det bara jag?
15 kommentarer
Marika

Hehe ibland har man kvar barnet i sig :-)

Annika

Nice, men vad köpte du för klänning o smink häromdagen???

HannahSthlm

Annika: Kanebo-smink och en chic dragkedjesak från H&M Trend. Har bara inte hunnit fotat det..men jag lovar att visa senst i helgen! Kram

Helena

Svar: Vad taskigt! Jag kommer inte att ge mig, de skall inte tro att det är snorungar som bloggar och som de kan lura till att göra gratisreklam. Jag kommer hota med att stämma dem ( bara en principsak förstås) men jag råkar ha en kompis som är advokat, så det kostar inget. Blir urförbannad på sådana fasoner! Kul med shopping, och ibland måste man få unna sig lite, eller hur?

Lina

Måste bara säga att apkalsongerna var ju supersöta. Skulle gärna ha ett par fast trosor då.

Ha en bra kväll :D

Fru Evelina

ooo vilka fina vantar!! vill också ha!



kramis

spiderchick

jag har jobbat på HMs barnavdelning, på inköp alltså, det var kul =)

Emma

åh, jag älskar hms barnavdelning, önskar jag hade en massa egna barn att handla åt, men det blir en del åt ungar i släkten ;)

hanna

gud vad gulliga vantar! :o

såna ska jag köpa! :D haha

Sara

Jag älskar också att shoppa. Checka gärna in min blogg =)

marie

Smilla hälsar och tackar :)



jag var oxå där och fick med mig mer än jag tänkt :)

kram

Nina

De har mkt sött =) urgoa vantar dessutom.



Ha en fin dag!

Ellinor

Fin, fina saker du införskaffat. Man blir aldrig äldre än vad man gör sig ;)

Nergårds-Emma

Åh, så fina saker! Jag måste dit och köpa rosetterna till mig och kalsongerna till pojkarna.

Sara

Hej där!



Jag söker efter någon som vet var man kan finna hemsidor med tips om olika erbjudanden reor samt diverse fynd?



Kan tänkas man är ute & fiskar på denna blogg? Har dock börjat förstå, att ”blogg” är det bästa & snabbaste kommunikations sätt ny förtiden. Dvs. för olika frågor & svar & ”dela med sig”, nu förtiden tro jag…

Så tänkte jag skulle ge det en ärlig chans!



Behövs verkligen nu för billigare Alla hjärtans dag presenter samt i vardags livet…



Försöker spara lite pengar, budgeten håller inte annars i shopping livet he he!



Har hittills hittat en seriös hemsida, när jag var ute & ”surfa”. Där man samlat ihop reklam annonser från olika medier bl.a. tidningar, butiker, företag samt webbutiker med rea, fynd & tips om utförsäljning mm! Dessutom kan man själv tipsa dom.



Har redan beställt från några erbjudanden, så det var angenämt!



Dom understryker dock att dom inte alltid, kommer ha nya annonser på ”löpande band”, nästan ”torka”, för att istället bara exponera samt servera unika fynd, tips & erbjudanden etc..

Istället för att bara ”fylla ut med skräp annonser”, som många andra hemsidor i som säger sig vara i samma koncept.



Så det verkar ju bra..

I alla fall, ska följa upp den helt klart!



Kolla in den om ni vill.



Här är länken:



www.annonstips.se



Skulle ändå uppskatta mer tips tack!



Tack på förhand & Happy Valentine's Day!



Hälsning/

En medmänniska.



PS! Mycket trevlig blogg Hanna!

Ska definitivt återkomma, ha det gott.. DS!