Valentine Tips från Bodhi

                                                                  

1.Hanky Panky Zebra Box 398 kr
2. O Lingerie Lace Hipster 89 kr
3.Princess Tam Tam Suspender Belt 788 kr
4.Hot Heat Massager Oil  159 kr


Dax att ladda upp inför Alla Hjärtans Dag?♥

Överraska din älskling med nya snygga undies,garanterat uppskattat.
Bodhi.se har så otroligt mycket fint ,superservice samt snabb leverans.
Kan varmt rekomendera er alla att ta en titt hos Bodhi.se, du hittar säkert något fint dig själv eller till ditt hjärta!

Hanky Panky Zebra Boxen med två par Hanky Panky Thongs ,
den har jag förälskat mig i.
Någon som planerat ge mig en Valentine Gift?
Då har jag gjort det enkelt för er.....nu ♥
10 kommentarer
Niklas Eriksson

Då jag är singel för stunden så får jag väl skicka ett presentkort till dig då... :)

Men tack för tipset, skall spara länken!



/Mvh Niklas

mrsmodesty



Tack för tipset. Kan erkänna att jag nog har jordens sunkigaste undisar. Har t.o.m. snott några a makens urtvättade Coopkalsonger :-/



M.a.o han har inte bara ett skäl att bli glad över att jag köper nya undisar :-)

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Niklas: Haha..raring;)!Det är en bra webbshop så spara länken du:)!



mrsmodesty: Gosh..haha..updatera dig snarast;)!

Härligheter enligt Erika

Hej!

Jag undrar om du kan hjälpa mig sprida min utlottning där jag tävlar ut jättesnygga väskor? Du gör det enkelt genom att tävla...

Erika skäms men vinsten är super

Ellinor

Jag kanske ska låta datorn och din sida stå uppe här för att lämna en liten hit till grabben bredvid mig ;)

Fina saker du valt ut (som alltid).

Kram

Daniel

oolalala sådana sexiha pants ska jag överraska mina karar i sänghalmen!

Erika

ja small paul frank e så söt =) Älskaföressten hanky panky! köpte liknande och superbra kopior på otippade cubus för ett tag sedan, dom är underbara! + att man kan tvätta de i maskin =)

Petra

Åh, vilka söta små saker!!

Emma

åh så sött! Fan att jag tutat i sambon att jag inte firar alla hjärtans dag.

Nina

Älskar hankys! Tänk att det snart är alla hjärtans dag igen, myspys =)



Ha en fin dag.