My Vogue Saturdaynite...


Ingen Champagne för moi this weekend.
Chailatte, Poweking,alvedon och nezeril har jag dock konsumerat i stora mängder.
Elliott var pigg som en lärka ikväll och somnade runt 23.
Jag har just hunnit med att bläddra igenom Februarinummret av Vogue som jag fick igår av en vän.Merci!
(British Vogue,såklart!)
Cheryl Cole är verkligen förtrollande vacker på omslaget. Dream Cover!

Nu måste jag hålla mig vaken en stund till för jag väntar på att William ska komma hem.Gäääsp!
Högstadiedisco....haha..sådant var tider det!
 Nostalgi på hög nivå!

Tänkte passa på att meddela er att jag kurerar mig så gott jag kan.
Tack söta ni för alla bra tips!
Jag mår faktiskt bättre...ta det lite lugnt var nog den rätta vägen att gå...sorry för dålig update här.
Vinnarna i dom senaste tävlingarna kommer presenteras Söndag ca 22.00.
Håll utkik!


Hoppas ni haft en härlig weekend!
Någon som gjort något kul? Tell me!♥

Update 01.00: Nu har jag läst igenom alla röster till nästa tävling..verkar jämt..men jag TROR det lutar åt att majoriteten vill vinna något från Dior. Right?
Får ta och räkna rösterna ordentligt imorgon! Kul att så många ville lämna sin åsikt!
Nu...William hemma och jag ska sooooova! Lovely!
5 kommentarer
Emma

hugas, här har inget kul hänt. Jag har bara jobbat. totalt oglammig helg!

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Emma: Aja..det är ju så himla kallt ute ändå..haha..man får se det från den ljusa sidan. Jobb= Pengar;) Godnatt raring!

Ellinor

Jag har bara jobbat. Mer spännande än så blir det tyvärr inte här. Hoppas ta igen det i veckan som kommer ist.

Kram

Marika

Okej :( Hoppas du snart mår bättre!

Min helg har ännu spenderats på att flytta, men idag ska man på kalas :-)

mini

å jisses, menar du att det snart är dags för disco för de små också? tänkte att villiam kunde vara hemma med mami och spela spel och sånt annat harmlöst...inte?