Premiär! Torsdags Tävling!Vinn hårmasker från phc



Stressig dag, en sådan när man helst skulle vilja klona sig själv.
Någon som vet hur man gör?

Tänkte kompensera er med en TorsdagsTävling för att jag varit en sooo
bad blogger idag.
Glädjande nyhet är även att Torsdags Tävling kommer bli ett återkommande moment här på min blogg.
Även om det pågår andra tävlingar (som det gör nu) så kommer 
Torsdags Tävling vara ett separat inslag som återkommer varje Torsdag.
Med olika vinster varje Torsdag,såklart!

Torsdags Tävlingen kommer alltid att vara en KORT TÄVLING!
På Torsdagen presenteras den och redan på Fredagskvällen kommer den avslutas.

Nu i den första Torsdags Tävlingen kommer jag lotta ut  två härliga hårmasker från phc.
Perfekta att ta med om man ska ut och resa.
Jag har en  Rosa och en Lila hårmask att lotta ut.
Två vinnare med andra ord!

Rosa Colour Protecting=  För färgat och behandlat hår
Lila Hair Repair= För torrt och skadat hår

Alla kan vara med och tävla,med eller utan blogg.
Lämna bara en kommentar här under detta inlägg så är du med i utlottningen.
Skriv gärna om du önskar vinna Rosa eller Lila Mask vid ev. vinst!
Glöm inte namn ,mejl eller bloggadress.

Tävlingen avslutas Fredag den 30 Januari kl 23.59.

Lycka till!♥
39 kommentarer
AnnaaHonDen

Jag vill helst vinna rosa men lila går också bra för mitt är både färgat och torrt och behandlat..

Mahlin

Om jag vann så skulle jag vilja ha den lila!

Therese

Jag vill gärna vinna den lila. Jag har inte färgat eller mixtrat med mitt hår men det har gått och blivit läskgit torrt, sådär så att det knastrar. En hårinpackning skulle sitta väldigt bra med andra ord:)

linda

jag vill vara med! vill ha den lila om jag har turen att vinna! kram

Nanna

Jag är med, vill helst vinna en lila!

Elina

Är gärna med :) om jag vann skulle jag vilja ha den rosa :)

Sofia

Jag är med och skulle vilja vinna den rosa :)

Angelique

Skulle absolut vilja vinna Rosa, Colour Protecting.

Martina

Jag vill vinna den rosa :-)

AmandaM

Jag önskar vinna en lila :)

Amanda

jag skulle gärna vilja vinna den Lila :)

Robin ^^

jag vill vinna den lila ;)

kram!



p.s. kolla gärna in min senaste tävling! d.s.

fia

jag vill va med och ev vid vinst. en lila

Anonym

Jag är med! En rosa vore perfekt :)

Nonne

Jag är med! En rosa vore perfekt :)

Helene

lila skulle vara perfekt

Rebecca.s

Åh jag skulle vilja vinna den Rosa :)

ulle

Den rosa hade passat mig alldeles perfekt!

lameilleuse

Vinner gärna den lila, men jag vinner ju aldrig något... :o(

Fin klänning från Hope bland mina auktioner annars.

Amina

Jeg vil gjerne vinne den lilla :)

Lojs

Jag vill ha en liiilaaa! :D

Ellinor

Jag skulle verkligen behöva en dunderkur för mitt torra vinterbarr. En lila mask önskas således vid en ev. vinst.

Kram

Pernilla

Hade verkligen varit trevligt med lite uppiggning efter denna fruktansvärda dag=(

Bettan

Hejsan! Vill gärna vara med och tävla. Och skulle jag vinna så passar det bra med viken som :)

KRAM!

Gabi

Jag vill vara med & tävla. Om jag skulle ha turen att vinna, så vill jag ha en rosa..

Kram

Cecilia K

Jag skulle verkligen vara i behov av en lila;)

Elina

Jag vill jättegärna vinna den lila! Men bara så du vet så har jag en adress i Sverige också, så ifall jag skulle vinna så behöver du alltså inte skicka den ända till Florida... ;) Puss på dig sötis

Millah

Jag är med :):)

Pamela

Jag e oxå med.Den lila vore perfekt för mitt färgade och skadade hår.

Olelsi

Jag e med, jag vill gärna vinna den lila.



Kram Nettan i Hälsingland.

Hanne

Om jeg vinner så vil jeg vinne den lilla:)

//Linda

Jag vill gärna vara med, jag är i behov av båda så vilken jag skulle få om jag vinner spelar ingen större roll. :)

Lene-Therese

Jag vill vinna en i rosa! :D

MissPurple

Oooh jag är med, behöver verkligen boosta mitt hår. Det är otrevligt eftersatt..

Sara

Jag är med!

Vill vinna den Lila Hair Repair, använder det schampoot!

Malin

Hej! Jag vinner gärna vinna det rosa! :)

Michaela

Den rosa skulle jag vilja vinna!

Anita

En lila skulle passa mig bra :-)

Miss Agda

Jag deltar så gärna i denna tävling också:)