Tävling! Vinn Touche Brilliance från Yves Saint Laurent!


Glittra som en stjärna? Var med i min YSL-tävling.
Detta lyxiga Touche Brilliance No 06 från Yves saint Laurent gör dig till festens höjdpunkt!



YSL-tävlingen är förlängd  tom. den 7 Januari.
Tävlingen kommer publiceras en eller två gånger till innan avslut.
Passa på att dubbla dina chanser eller tag chansen att vara med, det kostar inget mer än lite tid;)!

För att vara med så lämnar du bara en kommentar här under detta inlägg.
Det går bra att lämna EN kommentar per person och tävlingsinlägg.
ALLA kan vara med,bloggägare eller blogglös.
Glöm inte namn,mejl lr bloggadress.
Har du en egen blogg får du gärna länka & tipsa om tävlingen men det är inget krav.
Vinnaren lottas fram efter avslut. Tävlar du under alla inlägg som rör tävlingen har du störra chans i dragningen!

Du tävlar om ett ljusrosa glittrigt gloss från lyxiga YSL.

Tävlingen avslutas den 7 Januari kl 23.59

Lycka till!♥

79 kommentarer
Kristina

Jag är en rosa tjej och vill gärna vara med och tävla!

marita

vill vara med..

Lojs

jag är med! :)

Frida

Skam den som ger sig, jag vill vinna! :)

Emma

Jag är med :)

Nanna

Jag är med!

bella.l

är med..

Anita

Jag vill tävla :-)

Emma

im in :)

Michaela

Jag är med!

Anni

Jag vill gärna vara med!

Martina

Jag vill va me!

Sanna E

åh wow! Färgen jag tittat på men som plånboken sa nej till!

Jag är helt klart med och tävlar!

Sandra

Jag vill tävla :)

Lene-Therese

Jag vill vara med! :D

Emilia U

Jag är också med :)

Smilla

jag är med!

Mahlin

Hej!" Jag vill vara med och tävla :)

Annas tävlingsblogg

jag är med

Fia

jag är med

Petra

jag vill också vara med!

Fia

Även jag är med!

Tina

Me too!

Birgitta

Jag är med i utlottningen!

Tove

I'm in!

fanny

jag är med!

M i n d i

Jag älskar ROSA och skulle så gärna vilja ha ett eget och jag lovar att gömma undan det för att slippa låna ut till mina små tjejer. ;)



Kramis

M I N D I

Olelsi

Undrar om jag får vara med såhär sent i den här rutan, jag chansar!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Anne B.

Med!

tina

ja e med =)

Hang

Jag är med :)

juliasbullar

Självklart är jag med och tävlar! :D



[email protected]

Sara

jaaag är med!

heidialexadra

Jeg er med! Elsker rosa : )

Susanne

Tar en lott idag också!

Ellinor

Jag vill gärna vara med :)

AmandaM

jag vill vara meed :)

Eva

Jag är med!

Sandra

Hoppar in här med :)

Fridas fashion & style

Jag är med och tävlar! Året kan ju inte få en bättre start än ett rosa gloss från YSL. Hoppas på tur! Kramar

Pernilla

en tuff brud som inför 2009 vill bli till en tuff brud i lyxförpackning. Gott nytt 2009!

nadja

vilken fin vinst jag är med och tävlar

Cecilia K

Självklart skulle jag vilja vara med och tävla!

Marika

Är med och tävlar :-)

Solli

I'm on!

Liz

Jag är med och tar en till chans så du har en länk sida igen hos mig.

Kram från Malmberget :)

sara

jag är med

evamar

Jag är med. Har länkat till dig också och hoppas du får många besökare!

evamar

Jag är med. Har länkat till dig också och hoppas du får många besökare!

Angelique

I'm in ;)

Anonym

jag är määd =)

MiaHB

Läppglans - ja tack! Jag vill vara med!

Dorpan'

åh, make my lips shine !

M08

Åh Jag vill verkligen ^^ då min mamma klagar allti på att mina läppar saknar färg.

Celine Hocaoglu

Jag är med :)

Hanni

Det glosset vore jättekul att testa!

Anja

Jag är gärna med också!!!!

Anna-Lena

Jag vill vara med!

Jennie

Självklart vill jag vara med :)

AngelPearls

Älskar dina tävlingar..provar lyckan igen då//Hejja Sthlm!! Eva

sandra

Hej !! Jag vill vara med !!

Linda

Ja vill vara med så klart.

Lotta

Då ger jag det en extra vinst chans.

Lotta

Är med igen.

Lotta

Jag ökar gärna chanserna att vinna.

lina

Klart att jag vill vara med:)

Grislingen

Jag vill vara med!

Amanda

jag är gärna med (: kram

Marie

Glosset är toppen och jag är gärna med!

Linda

Vill absolut vinna ett härligt gloss! Mycket bra tävling! :)

Kajsa

Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!

Beatrize

Jag är med.....



Kram!

Jenny LJ

Jag vill vara med & tävla :-)

Evelina

Jag vill gärna vinna!

sandra

im in:)

sandra

im in:)

Himeko

Fint. Jag är med. ^_^

Emma

Jag är med :)



Ec