Tävling! Vinn Touche Brilliance från YSL!


Bli en glittrandepartyprinessa? Tävla om YSL Touce Brilliance nr 06 här hos mig!

Då kommer då det  tredje tävlingsinlägget i Touche Brilliance /YSL-Tävlingen.
Vill du maximera dina chanser i lottningen är det bara att tävla på under alla tävlingsinlägg.
EN kommentar per person och inlägg som rör denna tävling är vad som räknas.

Du kan vinna det underbart lyxiga Glosset Touche Brilliance i nyansen 06 från Yves Saint Laurent.
Ljusrosa med skimmer,perfekt till party eller vardags.

Alla kan vara med och tävla,med eller utan blogg.
Lämna en kommentar så är du med i utlottningen.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Har du en blogg får du gärna tipsa om tävlingen där men det är inget krav.
Tävlingen avslutas den 7 Januari kl 23.59
Vinnaren lottas fram efter tävlingens avslut!

Lycka till!♥
72 kommentarer
AmandaM

woho först! haha jag är med även den gång :)

Emma

Såklart man är med ;D

Clara

jag är med! :)

Emma

Im in!

Angelique

Jag är såklart fortfarande med ;)

sara

jag är med!! .)

Therese

Jag är med:)

Frida

Jag är med gumman!

Ellinor

3:e gången gillt nu då :) Genom att vara med hoppas jag på ett finfint pris som födelsedagspresent imorgon :)

Kram på dig

Ninni

Jag vill jag vill jag vill vinna! :-)

alec

ge mig denna skönhet så kanske jag blir het :)

Hanne

Jeg er med:)

Linda

Hej!

Är självklart med i tävlingen och hoppas på tur!



Inspirerades av din drinkafton tidigare i veckan och ska ha en egen ikväll... :)



Ha en trevlig kväll!

Sassy

Jag vill så klart vinna!

Jennie

Klart jag vill vinna!:)

marita

vill vara med.

bella.l

åh,detta vore guld värt att vinna..suck..

Nonne

Jag är gärna med! håller tummarna

Sara

jag är med!

Nonne

Jag är gärna med! håller tummarna

Rebecca.s

Jag är med :)

Lojs

Jag är med! :)

Susanne

Hoppas det är min tur att vinna denna gång!!

Kajsa

Jag vill vara med och tävla!

Anja

Hoppas på tur?!

Miss Agda

Jag vill ABSOLUT vara med!!! Kram

Cecilia K

Fortfarande med!

Nanna

Jag vill vara med!

Daniel

Vill ha den där rosa!



Jag e MED förstås!!!

giulia

jag vill !!:D

Martina

Jag är med :-)

Michaela

Jag är med!

Lene-Therese

Jag vill vara med :)

Anne B.

Med!

AngelPearls

Vem vill inte ha lite lyx så här i början på året!!Är med o tävlar!! //Eva

Anita

Jag vill tävla :-)

Beatrize

Hej!



Vill självklart vara med och

tävla om Touce Brilliance!



Kram

MiaHB

Jag är med såklart!

Sandra

Jag är med!

Elisabeth

Jag är med och tävlar:)

Jenny LJ

Jag är med & tävlar :-)

Jenny LJ

Jag är med & tävlar!

Alexandra

Vad kul det blir att ses igen :)

Tina

Jag är med!

Petra

Jag är också med!

Fia

Jag är med!

Juliana

Jag är med, igen :)

Linda

Jag är med igen=)

Himeko

Läckert. ^_^

Jag är gärna med och tävlar.

Pernilla

Jag e med=)

leopardia

ah, får man slänga ur sig en kommentar i min polare pankis namn? isf tävlar jag åt henne...



http://pancake.webblogg.se

Liz

Jag är fortfarande med.

Kram från Malmberget :)

Mahlin

Jag vill vara med :)

Hang

Jag är med :)

Evelin Assarsson Lod

Jag behöver verkligen lite lyx nu! Jag är absolut med :)

Marika

Är med :)

M08

Åh skulle så gärna!

Evelina

Jag vill gärna vinna!

Amanda

jag är meed (: hihi

Ulrica

Självklart vill jag vara med.

Lotta

Testar att maximera vinstchansen.

Sara

Är med och tävlar :)

Cecilia

Okej, I'm in.. kör på mottot att försöka duger, hahaha!

Gabi

Jag vill vara med & tävla!

nina

jag är med!!

Birgitta

Jag är med!

Petra

Jag vill också vara med & tävla!

Olelsi

Jag tror inte jag lagt in mitt namn här så vi kör på!!



Kram Nettan i Hälsingland.



Ps: Skriv upp mig med...

Emma

Jag är med :)

nadja

jag är med och tävlar :)

Sara

jag är med!

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.