Tävling! Vinn Aquolina Dolci Lip Balm!



Åhh..Friday!
Klart jag måste posta ett nytt tävlingsinlägg i Aquolina Tävlingen.

Du har här chansen om ett underbart Aquolina Dolci Lip Balm i smaken Smultron/Vilda Jordgubbar.
Innehåller vitaminer,jojobaolja,skydd mot UVA/UVB och gör läpparna fina och väldoftande på ett kick!
Lite smak av vår & sommar kan vi alla behöva i grå Januari...eller vad tycker du?

Detta är det andra inlägget som rör tävlingen och ytterligare ett kommer publiceras innan tävlingens avslut.
Tävlar du i alla inlägg som rör tävlingen så har du större chans i lottningen sedan. Passa på!

ALLA kan vara med och tävla,med lr utan blogg.
Har du en blogg får du hemskt gärna TIPSA om tävlingen där men det är inget krav!
Glöm inte namn,mejl och bloggadress.
Skriv gärna något i stil med "jag tävlar","jag vill vinna" etc. så jag vet att du deltar i utlottningen.

EN kommentar per person och tävlingsinlägg är vad som gäller/räknas!

Tävlingen avslutas på Söndag den 25/1 kl 23.59

Lycka till och Happy Friday!♥
45 kommentarer
Anonym

Jag är med och tävlar igen, trevlig helg! :)

Linda

Ja jag är med även här!!

jessica

klart man vill vara med! :)

Mahlin

Är med och tävlar igen då :)

liisa

ÅH vilket fint lip balm har aldrig sätt sånt innan så självklart är jag med och tävlar =)

sara

Jag är med!! :D

ulle

Är med, igen...

Therese

Jag vill vara med:)

Hang - Designar bloggar

Jag är med! :)

Malin

Jag vill vara med! :)

fia

jag är med

Rebeccah

jag är med :)

Robin ^^

jag är med :D

Emma

Är emd och tävlar! :)

linda

jag är med!

Elina

Vill fortfarande vara med och tävla ;D

nadja

jag är med och tävlar :)

Smilla

Jag vill fortfarande vara med ;)

Nanna

Jag är med!

Martina

Jag vill tävla!

Anja

Vill också vara med denna krassliga fredag...

Birgitta

Jag är med!

Petra

Jag vill vinna!

Fia

Jag är med!

Tina

Här är en med torra läppar!

Paulina

Jag är med o tävlar!

Ellinor

Jag är gärna med och tävlar.

Rebecca.s

är med i den här tävlingen också :), snälla låt de bli min tur nu!

AnnaHonDen

jag vill vara med

Lojs

Jag vill fortfarande vara med! :)

Cecilia K

Jag är med!

LillaBoo

Jag är gärna med!

Olelsi

"Jag är gärna med och tävlar"



Kram Nettan i Hälsingland.

Ida

Smultron, låter underbart! Det vill jag vinna :)

Susannee

Tar en lott! Hoppas att det är min tur att vinna denna gång!

Sofia

Jag är med och tävlar :)

Michaela

Jag är med!

Emma

Im in!

Anita

Jag vill tävla!

Himeko

Det låter nästan som godis för läpparna. ^_^

Jag är med.

Lizelotte

Jag vill vara med...

Sara

hej, jag vill vara med!

fakesound@hotmail.com

Bettan

Hej svejs!

Vill gärna vara med och tävla om ett Lip Balm.

Många kramar!

Nina

Jag är med och tävlar :-)

Nonne

Jag är med! :)