Sista Chansen! Vinn Prickly Pear från Library Of Fragrance


Värde 150 kr på bla. eleven

Ikväll så avslutas tävlingen om den underbara doften Prickly Pear från 
The Library Of Fragrance.

Passa på att tävla!

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar under detta inlägg.
Skriv gärna något i stil med "jag vill vinna", "Jag tävlar" etc. så jag vet att du är med i utlottningen.

ALLA kan vara med och tävla,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du gärna TIPSA om tävlingen,men det är inget krav för att vara med.

Det här är det  tredje inlägget som rör Prickly Pear Tävlingen.
Tävlar du under alla i nlägg som rör tävlingen så har du större chans i lottningen.

EN kommentar per person och tävlingsinlägg är vad som räknas,precis som vanligt!

Tävlingen avslutas ikväll fredag den 30 Januari kl 23.59

Lycka till!♥
44 kommentarer
Millah

Jag är med :):)

Lotta

Jag är med igen då/ Trevlig helg

Therez

Jag är gärna med! :)

Ellinor

Jag är med

emma

Åh, jag vill vara med!!

Att ha det gott

Jag håller tummarna för mig

Sofia

jag är med =)

Anne

Med!

Elina

Jag vill fortfarande vara med :)

Therese

Jag vill vara med:)

Rebeccah

jag är med :)

Mahlin

Nu ökar jag min chans lite till då :)

Lene-Therese

Jag vill vara med! :D

Nonne

Jag är med :D

Linda

Jag är med.

♥ SimplyMalin

Jag är mer än gärna med och tävlar. :D

Pernilla

Självklart är jag med =)

Cecilia K

Jag är fortfarande med!

Lojs

I'm in! :)

Ida

Jag är gärna med och tävlar :)

MissPurple

I´m in!

AmandaM

jag vill vara med :)

Lifestyle by S

Jag är med och tävlar :)

Kristina

Jag vill också vara med!

Mickan

Jag vill vara med! :D

linda

jag är med!

Himeko

Jag är med. Lite ny, fräsch doft är aldrig fel. ^_^

Anonym

Fortfarande otrolig lust att vinna den här doften! :)

sara

Jag är med!!

Nanna

Jag är med!

Amanda

jag är med :D

Thea

Jag vill vara med:)

Malin

Jag vill vara med! :)

Michaela

Jag är med :-)

Anita

Jag vill tävla :-)

Martina

Jag är med!

Miss Agda

Jag vill så gärna vinna! Kanske skulle en härlig doft ta bort lite av den stress o trötthet som jag just nu lider av?

Robin ^^

jag är med :D

AnnaaHonDen

Jag är med :D

Jennie

jag vill öka mina chanser, så jag är med :)

Helen

Jag är med!!

Olelsi

Jag vill vara med för jag kommer skutta av Lycka om jag vinner!!



Kram Nettan i Hälsingland.

ulle

Jag är med igen!!

vintageretroprinsessa

Määä den där skulle jag köpa i dag på Lindex men tror inte på fan att den var slut :( grrrrr.

Vill ha den i väskan för att fräscha uppmig när man är ute springer med kidsen ;)







Käääärlek Mamma Jessica