Shopping of Saturday



Mysfika på stan och lite shopping har avklarats idag.
När kalaset blev inställt var vi ju tvungna att göra något roligt.
Elliott har fått såpbubblor så snart ska han bada skumbad och blåsa såpbubblor i badkaret!

Jag tyckte det var passande att satsa på lite shopping med färg när vädret är såå tråkigt ute.

 1.Color Boosting Rinse Balsam som tydligen ska förstärka hårfärgen från Isadora.Ska bli kul att se om det fungerar!

2. Made for Me Golden Lip Blush från L´oreal. Jag valde nr 268 "for dark brunettes".
Någon annan som prövat denna nyhet? Läppstiften är märkta med vilken hårfärg som matchar.
Perfekt om man vill ha tips eller känner sig lite vilsen ang.vilken färg man passar i.

3. Wonder Nail från Isadora i nyansen 119 Smashy Cerise. Bort med det svarta och mörklila jag använt de senaste veckorna och in med lite uppiggande rosa!
Isadora Wonder Nail -lacken är förövrigt väldigt snabbtorkande och prisvärda.
Me like!

Någon annan som shoppat något trevligt idag?♥

Psst...Lovar att visa förra helgens shopping imorgon! Jag har inte glömt!:)
12 kommentarer
Ellinor

Jag har som sagt roat mig åt det motsatta och rensat ur min garderob. Några av sakerna ligger dessutom ute till försäljning på min "prova-på-bloppis".

Kram

HannahSthlm

Ellinor: Vad duktig du är! Jag måste ta tag i min walk-in ..hmm..nästa vecka;)!

Irina

Jag fyndade tre Apivita -masker. 35 kr/st på Åhléns i Gallerian --> 30% rabatt --> hade en bonuscheck på 50 kr --> betalade 23,50 kr. :-D

Patricia Klinteberg

Tyvärr, ingen shopping här :P

Petra

Heeeelt rätt med färgfrossa när det är ett sånt här pissväder!!

Helena

Gillar verkligen den filmen, har sett den flera gånger. Vad glad jag blir att höra att jag inte är ensam om att inte gilla Körslaget och sånt skit!

Ida

Sånt där balsam och schampoo använde jag för länge sedan.. Minns dock inte om det gav något resultat, lite lyster kanske :)

Nagellacket ser underbart ut, tänkte jag skulle måla mina i den ljusröda färg som jag vann hos dig förut. Lite vårfräscht så kanske snön smälter! ;)

Niklas Eriksson

Ingen shopping för min del idag. Om inte apoteket räknas då förståss. Här har f.ö. snön vräkt ner under dagen.



/Mvh Niklas

HannahSthlm

Niklas: Ajdå..är du sjuk?hmm.. vi har också shoppat på apoteket idag..nässpray..en nödvändighet i detta hemska klimat!

Elsa

Fyndade också ett sånt fär läppstift härom veckan, dock nummer 253 för blondiner. Jag gillar mitt starkt faktist, how 'bout you?

mrsmodesty



Ah! Smashy cerise hade jag tänkt tipsa om på bloggen häromdagen, för det är ett så jättefint och prisvärt lack!



Vore kul om du kan berätta/visa läppstiftet, jag har funderat på om det där med att matcha hårfärgen funkar, jag har alltid trott att hudtonen är mer betydelsefull!



Kram en brunett :-)

Emma

Jag vet ingenting om det du köpt men du får köra en liten recension sedan då! :D