Passa på att fynda hos Accessora!


Passa på att kika in till Accessora som har en grym rea just nu.
Du kan verkligen fynda tokbilligt från Mi lajki,Modström,Edit & Ella,Katrin Leiber, Ted Baker och flera andra märken.
Mi lajki hjärtat i rosa ovan är jag sugen på att klicka hem, nu endast 299 kr (ord.pris 699 kr  ).
Modström Party Clutch uppe till vänster är ju också ett riktigt kap,nu för endast 199 kr (ord.pris 499 kr ).

Happy Rea Shopping hos Accessora ♥

Har du reafyndat något den senaste tiden?
Jag är dålig på att shoppa kläder på rea men när det gäller smink och accessoarer säger jag Ja Tack !:)
6 kommentarer
Linda

Uj, uj, uj...vad jag har shoppat den senaste tiden. Blandat rea och ordinarie priser;)



Apropå galaoutfit, så har jag inte kommit på någonting. Funderar att ge mig ut på stan helgen innan eller nått;)



Kramar.

Helena

Jag är oxå så dålig på att reafynda, hittar alltid något som inte är på rea :)

Hoppas att du får en härlig dag.

Ellinor

Jag får nog hålla med dig. Rea är inget för mig, känner mig mest yr och förvirrad mellan alla högar av saker som ligger huller om buller. Men lite ordningsam shopping på nätet är inte fel :)

Tack för tipset!

Kram

leopardia

Jag har bara fyndat böcker på rean, men jag hade gärna fyndat milajkis flamingoörhängen, dock var de ju inte på rea...

ha en fin söndag! :)

Caroline

Åh...tack för det tipset! Ska genast kolla in :)



Hoppas du får en skön söndag!

delinda

bra tips gumman =) hoppas helgen varit nice!!!