Rätt Svar Heart Print Dress från BALMAIN....



Ska självklart inte glömma att presentera prislappen på dagens Hiss& Diss.
Jag lovade ju faktiskt!
Vill man vandra runt i detta stycke tyg med hjärtan signerat BALMAIN så är det  30 760 kr man snällt får bli av med från sitt kort.
Min kära läsare Niklas hade nog kollat upp priset..haha..annars var Miss Agda den som gissade närmast med 25 000 kr.

Som följdfråga måste jag ju naturligvis fråga er...

Hur mycket skulle DU max kunna lägga på en klänning?

(då är inte brudklänning med..det räknas inte..)
13 kommentarer
Miss Agda

Oj, är det verkligen sant att jag gissade närmast?? Nånting "vann" jag då ikväll iallafall, för mina 6st Trislotter gav mig bara en vinst på 50kr och det är sådär då man betalat 150kr för lotterna.. Men vem f** betalar så mkt för en rätt så vanlig klänning?

delinda

vilken rolig grej gums =) skulle nog inte lägga så mkt haha...

Emma

åh fy till helvete så dyr den var alltså! Jag har nog aldrig, och kommer nog aldrig att lägga mer än 1000:- på en klänning - om jag inte helt plötsligt skulle bli svinrik och jag hittar en jag bara måste ha (eller som du säger en bröllopsklänning)

Anna-Lena

Absolut max ligger kring 1000kr men då måste jag verkligen tycka om klänningen och känna att jag kommer att använda den. Annars så brukar jag lägga mellan 300-500kr på en klänning. Min balklänning är min hittills dyraste klänning men den betalade mina föräldrar. Ha det så bra!

sheima

ush så hemskt dyr, prislappen får mig att hata klänningen haha! hade max kunnat betala 5tusen kanske 10 om jag hade mkt pengar,

Nina

helt sanslöst! jag lägger nog max 7-800 på en klänning, men då ska den verkligen vara speciell, jag tycker 500 räcker gott & väl!



japp, det var jag som funderade på att resa själv med barn, ja.. det lutar nog åt att jag & dottern åker en vecka i maj, så får jag känna av lite- sen kanske båda får följa med nästa gång!



thailand några veckor låter helt lovely!

stina

haha ja viist va ja snygg..



oj 30000 de va saftigt

Amanda

Vilken dyr klänning! Max just nu är väl 2000 kr kanske, men om man jobbar kanske man kan spendera lite mer! =)

Fröken Isakson

Jag tror att jag max skulle lägga runt 3-4000kr. Ha en bra dag :)

freja

tack!

sandra

Inte ens om jag hade multum på banken så skulle jag köpa rn klänning för över 30 000. Känns helt galet !!

Ja max för en klänning . . .. . 3-4000 kanske. Beror lite på tillfälle och klänning :)

Men en vanlig vardagsklänning - max 1000 tycker jag.

Himeko

Kanske 1000:- just nu, men jag är student så jag har inte riktigt ekonomi för mycket mer än så. ^_^

Nathalie

eheeeeee, snacka om att balmain är snordyra!