Miss Missmatch...



Jag älskar att missmatcha trender som ändå inte riktigt missmatchar   ..hänger ni med?

Idag kör jag stentvättade jeansleggings från Only, Leopardkofta från H&M och rutiga rosett-hårspännen från H&M Barn.
Jeansleggingens från Only är förövrigt verkligen en hybrid mellan just jeans och leggings.
Kanske ändå mer jeans?Ligger iallafall under kategorin leggings hos Only.

Jag har prövat de svarta (stentvättade på bilderna ovan)men dom blå med "hål" på tog jag ju stl 25 i..så dom har jag inte vågat pröva än..haha..tveksamt om jag kommer få på mig dom;)!
Modellerna på dom blå och dom svarta skiljer sig dock åt samt att det är mer stretch i dom blå..så kanske kan funka?
Fortsättning följer...
Och bättre bilder på mina jeansleggings kommer,måste bara få en "fotograf ledig"!:)

Idag skulle vi på födelsedagskalas hela eftermiddagen och kvällen men födelsedagsbarnet har blivit sjuk så vad vi hittar på idag är ännu ett ?

Hur ser dina planer ut för Lördagen den 24 Januari?
19 kommentarer
Emma

Du är grym ! jag gillar din stil idag!

HannahSthlm

Emma: Åhh..vad kul sötis! Tack:)!

Att ha det gott

Du är JÄTTE fin

delinda

alltid lika söt =) koftan är ju trés adorable!!!haha ja förhoppningsvis har snön försvunnit när vi ska på gala, annars lär det bli en del champagne-mojitos hehe

fia

det är kul när man ixar kläder som man vill det är snyggt .

Här hemma så kurerar jag storebror och underhåller lilleman , och njuter av lugnet.

önskar dig en trevlig helg.

queenpeach

jag är på spa vid havet i bikini :)

sweetmama

Tack snälla för kommentaren till mitt inlägg om barnens far.

Det är ett jättdilemma för oss men som du säger jag tänker fortsätta blogga och leva mitt liv och försöka att inte påverkas av honom.

Vilken härlig blogg du har ska jag kolla in lite mer.

Kram

Irina

Bara något från LV som fattas... ;-)



Kolla här:

http://www.bagbliss.com/designer/coach-purse/valentines-day-gift-ideas/

Dress Like a Princess

Aaw du är så himla gullig! :) La ska bli helt underbart.. Vi åker den 7e mars! Kram

♥ SimplyMalin

Jag diggar din klädstil. :DD

anna

stentvättat kommer starkt till våren. Vad fint med hårspännena!

Jag har också köpt hårspännen till mitt korta hår med blommor på.

Ha en bra helg!

Madeleine

Jag ska nog ta det lugnt, som vanligt hehe! :)

Therese Fashion

Det ser ursnyggt ut hannah, älskar leopardkoftan.

Ellinor

Lika fin som alltid :)

Själv har jag ägnat denna lördag åt skolarbete samt påbörjat ytterligare ett "rensa-garderoben-projekt".

Hoppas att ni kom på något trevligt att göra tillslut.

Kram

Nina

Hoppas att du får en trevlig kväll.

Själv ska jag ha en lugn hemmakväll.

Lisa

aa :) har hittat outfit! den ligger på bloggen nu :) har du?

Frida

Tycker de där jeanstightsen ser väldigt spännande ut, ett par såna borde man skaffa sig...



Har ägnat min lördag åt att springa runt i köks- och golvbutiker, vi ska nämligen renovera köket. Sååå mycket att välja på att man knappast blev klokare ;)

Lotta

underbar slogan i din header !!

Sassy

Missmatchat är fint och roligt!



Hoppas du har haft en bra helg!

krma