Logo Baguette? Hiss eller Diss?


Fendi Logo Baguette  Ca 10.770 kr

Nu ska jag vara ärlig! Jag är smått allergisk mot flerfärgade logo-väskor.
Sedan hypen med multi-coloured LV så vill och kan jag inte ens se åt en pastell-logo väska igen.
 Nästan så illa är det faktiskt!
Även om det är signerat Fendi denna gång och inte Louis Vuitton.
Det känns billigt fast det är dyrt och det kännns..inte nyskapande för fifty cent's..ens.

Fendi Logo Baguette får alltså en BIG DISS från moi.

Vad säger du om Fendi Logo Baguette?
Hiss eller Diss?
14 kommentarer
johanna

ja visst är de, tack så mycket

Jannica

Nej, jag gillar inte heller multi-coloured väskorna! Den här är visserligen inte "lika illa" som LV-väskorna (antagligen för att den har ett mörkt botten), men i övrigt känns det som om det är något som den 6-åriga tjej jag tar hand om skulle vilja gå runt med...

Linda

Usch, det blir diss!

Anonym



Jag älskar ju multi-coloured väskorna, men det här blir diss, så otroligt fult! Blä!

Your Dream Closet -,

ja alltså jag måst ju erkänna att du har helt rätt :) visst är frisyrerna snygga på bild, men vem vill i vcerkliga livet ha en sån frisyr. Oftast är ju frisyrerna bara gjorda för att se bra ut på bilden eller catwalken

Anonym

Håller med dig, det funkar inte. fast jag tycker själva loggan, illustrationen är snygg.

Hanne

Diss fra meg, det er som du sier allerede gjort av Louis Vuitton, og det blir for mye farger for meg;)

delinda

det blir en diss från min sida med, inte snygg alls ;)

Petra

Håller med - DISS, DISS och åter DISSSS!!! Kram på dig

Ida

På grund av priset skulle jag säga diss... inget för mig alltså =)

Ellinor

Jag håller med dig- ser ut som något du hittat för en billig peng på en marknad i utlandet. En diss med andra ord.

elisabet

Håller med fullständigt, bra formulerat att det ser billigt ut fast det är dyrt för det gör det verkligen! Har inte hört av dig på ett tag på min blogg, är allt väl?

Anna

Nej, nej och åter nej!

Patricia

diss!