Lite bilder from the weekend...

 

Soo..
Nu ska mitt internet fungera som vanligt igen.Håller både tummar & tår för det.
Väldigt bra om det gör det eftersom jag måste sitta ikväll och mejla in nomineringarna till Stora Bloggpriset.
Det kan bli lite svårt utan internet;)!

Helgen var intensiv men kul, nu kommer det dröja innan jag dricker drinkar igen..iallafall.
Imorgon kommer grabbarna hem och vardagen kommer rulla på som vanligt from. Onsdag.

Har varit och lunchat i Hötorgshallen och sedan tagit en latte med Petra i Västermalmsgallerian.
Powerwalkade i bitade kyla till Odenplan sedan. Riktigt friskt men gosh såå kallt.
Tycker verkligen synd om alla som står ute och säljer Situation Stockholm ,tänk att vara hemlös i detta klimat:(:!

Har ni några tips på bloggar i kategorierna Samhälle & Politik samt Nöje & Kultur som förtjänar nominering till Stora Bloggpriset?
Något tips på bloggar i lite vad som helst..Mode,Livsstil ,Sport& Fritid.. som jag borde ta en extra titt på?Som jag kan tänkas ha missat?
Passa på att tipsa mig på stört då för ikväll tänkter jag bli klar med alla nomineringarna till Stora Bloggpriset som skrivet ovan.
24 kommentarer
Ellinor

Det ser verkligen ut som om du haft en trevlig helg. Lika vacker som alltid dessutom, hur lyckas du!?

HannahSthlm

Ellinor: Men tack söta..vad glad jag blir! Var en rolig helg!:)

Emma

Får man tipsa om din egen blogg? :p

HannahSthlm

Emma: Haha..vad söt du är..Tyvärr tyvärr får man ju inte nominera sig själv:P! Men det skulle jag nog inte gjort ändå,det får andra i juryn göra isf:-)!

Emma

Synd att du inte får nominera dig själv!

Nina

Mysiga bilder!

Jag ska inte heller dricka drinkar på bra länge nu, måste ta tag i träningen snart och leva lite hälsosammare...

Linda

Ja min blogg^^ blink blink

Cicci

I politik och samhälle borde ju Carl Bildts blogg Alla dessa dagar helt klart nomineras. http://carlbildt.wordpress.com/



Andra roliga bloggar, praktikantbloggen och Parisas blogg på 1000apor (http://www.1000apor.se/blogs/parisa och http://www.1000apor.se/blogs/praktikant). Måste ju vara två av de bästa bloggarna som har dykt upp i år :)!

Lycka till!

Marika

Åh om jag bara visste om olika bloggar, de flesta jag läser är bara vardagliga :)

Petra

Skitsnygg som alltid! Verkar som om du haft en toppenkväll =)

Petra Bloggar

Min som vardag kanske ;-) hihi!

politik å sånt där tjaffs orkar man ju inte läsa om ;-)



KRAM

mini

sweetie! vi är tillbaka i sthlm igen efter en vecka i norrlands skogar, skyndade mig till posten för att hämta ditt paket och ÅÅÅ TACK SNÄLLA FÖR LOVELY STARBUCKSTERMOS! jag sa till villiam, imorgon ska vi ut i snön och mamma ska ha kaffe med sig! TACK, KRAM! mini

Rebecca (frågestund i bloggen!)

Missa inte min frågestund i bloggen. Ställ frågor, vad som helst! :D



Ha en kanon kväll! :)

Linda

Jag skulle ta Weekly och En bitter blondins blogg under nöje och kultur:) Ha ha...jag menar att jag kommer ta;)

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Härligt kollage! Jag tycker det också är svårt med Sport o.s.v.. Ska ta itu med det imorgon kväll. :)

Ida

Spännande med stora bloggpriset :)



Kolla gärna in tävlingen i min blogg:

http://karlssonida.blogg.se/2009/january/tavling.html



Kram

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

och du är ju för söt själv gumman hälsar modebloggerskan ;)

e

Same same but different bör nomineras.

Felicia

Fint :)

leopardia

lotten.se är en välskriven blogg iallafall :)



sen skulle jag säga, hemlösa, ja, usch ja, det är så hemskt... jag brukar bära utrensade kläder till ny gemenskap, de har en hemsida, om du googlar. tycker de är bra, eftersom de delar ut kläderna direkt och inte säljer, som de andra...

Alexandra

Ha ha... jag känner precis tvärtom... Är VÄLDIGT sugen på drinkar efter en lång, matfylld och familjär julhelg. Nu vill jag gå ut och slå klackarna i taket :) Kommer du med till Anglais den 2/2?

mumari

Jag är väl sent ute och tipsar om min egen blogg :o

men du kanske inte nominerat klart än?

Innie

Trots att det känns väldigt främmande vill även jag tipsa om min egen blogg; ibland måste man väl få krossa Jante, right?

http://tankestormar.blogspot.com

Jag bloggar både inom politik/samhälle, om min vardag och möjligen även livsstil. Märkte till min förvåning och stora glädje att jag fått en nominering av Ludmilla vilket fick mej att våga sticka ut hakan. I alla fall lite granna. Eller inte. Äsch ;-)

Miss Agda

Ni verkar ha haft det riktigt trevligt!!