It's a new year...



Jag förstår inte riktigt att det är ett nytt ÅR! 2009.
Var tog 2008 vägen?
Jag vet iallafall att jag den största tiden av 2008 spenderade min lediga tid med mina barn och det märktes igår när jag gick på fest där det fanns barn..fast jag inte hade med mina egna.
Fy vad jag saknade William & Elliott!
Men det är viktigt med "egen tid" och jag ska bli bättre på att ta vara på den detta år,man måste ju faktiskt vila lite ibland och sträva efter personlig utvecklig på flera plan.

Det var en trevlig nyårs-fest ute i Tyresö Brevik med sprudlande fyrverkerier,god mat och superb Champagne. 
Kändes bra att jag valde att gå på fest hemma hos en vän detta år, åren innan har spenderats på Cafe Opera och Berns och jag tycker verkligen det är mycket trevligare att vara hemma hos någon på just nyår än "ute".
Man kan ju faktiskt gå ut varje annan dag på året..nyår tycker jag ska firas lite intimare..men det är vad jag tycker det;)!

Känner mig ungefär lika pigg som om jag just blivit överkörd av tunnelbanan .Var nog vaknen ganska länge imorse.,misstänker det finns någon mer som inte är på topp idag..1 Januari..kanske?

Fick inte till någon bra bild på nyårs-outfiten men jag kanske har fler i kameran,ska kika.
Det blev linne och paljettkjol iallafall,no dress för moi this year!

Hur spenderade du din nyårsafton? 
 Har 2009 börjat bra?Någon som vågat sig på nyårslöften?♥
34 kommentarer
Daniel

Vad sexig du e!

Angelique

Detsamma :D Hoppas att 09 blir ett superbra år!

Angelicas Closet

2008 bara flög iväg ;)

Gott nytt år!



Kramar

Marika

Låter som en finemang kväll du har haft :-)

Min kväll blev bara bra ! Inget att klaga över, tillbringades med familj.



Jo jag har vågat mig på ett nyårslöfte.

Har faktiskt redan börjat, ska bli hälsosammare och försöka gå ner i vikt ! Blev precis färdig efter en runda på löbandet för denna dagen ;)

Solli

ser ut som att du hade riktigt skoj igår :o)



önskar dej en god fortsättning på det nya året!

Maria

God fortsättning !

Hoppas du får dina drömmar uppfyllda 2009 :-)

Må så gott !

Kramar Maria

Frida

Det låter som en riktigt trevlig kväll! Själv spenderade jag den på liknande sätt och mår väl som jag förtjänar idag... ;) Kram

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du är klock och vacker snyg smart snäll och underbar gumman! massa kram!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ehh klock..? klok menade jag..haha!

Frida

Håller med om att det är trevligare att skippa krogen på nyår. Låter som ni hade trevligt! :-)

Karin

mm går verkligen fort!

godnatt:)

Karin

mm går verkligen fort!

godnatt:)

Susanne

Denna nyårsafton var vi hemma hos min svägerska,...de spelade världens högsta musik, någon rökte cigarr, så det slutade med världens migränanfall. Vaknade bara för att upptäcka att internet inte funkade! Hej och hå,...hoppas fortsättningen på 2009 blir lite bättre...ha ha!!

Olessia

fin blogg :P

Ellinor

Jag håller helt med dig vad gäller valet av nyårsfirande. Precis liksom julen, vill jag helst av allt fira in det nya året med personer som står mig nära. Så blev det även detta år då jag och min sambo firade tillsammans med min äldsta och absolut bästa vän och hennes familj. Det var en toppendag och det nya året kunde inte ha börjat bättre.

Hoppas att du piggnar till idag.

Kram

Nina

Vilka härliga pics! Ska börja leva ett hälsosammare liv =) he he



Kramis.

jenny

Du hade ett trevligt nyårsfirande iaf oså! Fin du va på bilden..Jag har som nyårslöfte att passa på att resa mer detta år blev inte så mkt förra året plus det vanliga dra ned på godiset! :)Får se hur det går..

julia.

vilka fina bilder!

Helena

Godmorgon! Efter en lugn och mysig nyårsafton har jag som möjligtvis enda löfte att fortsätta leva året lugnt och fortsätta vara mot andra som jag själv vill att de skall vara mot mig. Önskar dig en god fortsättning!

Mie letar guldkanter

Himla tjusig hatt hade du i alla fall på dig;)

Gott nytt o ha det fint!

Liz

Jag fick läppglosset idag, hur snyggt som helst.

Gäller att hålla hårt i den om jag ska få ha den själv, glittrar i ögonen på Dottern, dock inte av glosset utan av ha begär.

Kram

/ Liz

Fia

tackar så mycket för vinsten , och det fina fotot.

kram fia.

♥ SimplyMalin

Jag hade det väldigt gemytligt med familjen och vänner. :)



Nyårslöften..hm det blir nog inga för min del detta året. Har du några själv? ^^

bella.l

vi var ett tjejgäng som hade så kul,vi sjöng ..rockade ....ur grannarna,fast vi var helt nyktra,kul va..så nu är det bara att hoppas på ett bra år.jag är en av dina yngre läsare så jag har bara skola i huvet.är bara orolig för alla andra om de får behålla sina jobb och så.

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

gott nytt år! ja året har börjat bra hihi =)

Mindy

HA en skön fredag kväll.kram på dig

anna

Verkar ha varit ett lyckat nyårsfirande!

Erika

Att fira nyår med nära och kära är ett måste för mig =) I år blev det en lugn och mysig kväll hemma med bara sambon och jag. Lagade en lite lyxigare middag och mös på.

Inga nyårslöften här, jag ger inte sådana. Vill jag ändra på något i mitt liv så gör jag det oavsett om det råkar vara nyår eller inte.=)

Sassy

Jag hade en jättebra Nyårsafton och igår den värsta baksmällan någonsin...



hoppas du får ett underbart 2009!



kram

mia dh

Vi var hemma hos oss först tillsammans med vänner och sedan gick vi över till dem. vi hade trevligt vi med, god fortsättning, kram.

Niklas Eriksson

Jag ger bara två nyårslöften...

- Jag skall fortsätta läsa din blogg.

- Jag skall tjärna mer pengar 2009 än 2008.



/Mvh Niklas

HannahSthlm

Niklas: Åhh..men vilka bra nyårslöften! God fortsättning:-)!

ronja

gott nytt år :)

ronja

gott nytt år :)