En full skalle..Old Enough Bracelet..och lilla jag!

Oj vad mycket som har hänt idag. Många beslut att fundera över ...och jag som tänkte posta en ny tävling till er!
Får bli imorgon för mitt huvud är helt fullt av annat just nu.Ja inte "full full" såklart utan jag är överöst  av tankar.
Jag kan inte tänka riktigt jag just nu,som jag liksom brukar. Jaaaa.
Imorgon ska jag såklart även presentera vinnaren av lyxiga YSL-Glosset! Spännande va!?

Hannah ska nu drömma om Maison Martin Margiela's Old Enough Bracelet  & Kamala Beach i Thailand!
(och inte om läskiga psykopater som jag gjorde i natt)


XoXo

8 kommentarer
Niklas Eriksson

Armbandet var snyggt och stilrent. Drömmer du om psykopater? Jag försöker hålla mig till vackra kvinnor och dataproblem :)



/Mvh Niklas

Anonym

stilrent armband :)

HannahSthlm

Niklas: Haha..låter bra det..tyvärr kan man ju inte alltid välja vad man vill drömma om när man sover..tyvärr..men jag hoppas jag slipper psykopaten i natt:)!



seelmic: Ja visst är det stilrent och underbart:)!

Emma

haha nä dröm om något trevligare än psykopater!

HannahSthlm

Emma: haha..jag ska nu göra ett försök iallafall;)!

Ellinor

Hoppas att du fick en god natts sömn och bara drömde fina drömmar.

Kram

Att ha det gott

Låter spännande

Petra

Usch, läskiga psykopater går bort...jag har också drömt helskumma drömmar på sistone :-(