En bra present...



En vän till mig fyller år och vi har pratat om att ge bort en behandling/lite lyxig "egentid" till henne.
Massage,spa och kroppsbehandlingar är något iallafall jag är dålig på att unna mig själv.
Ansiktsbehandling är jag lite bättre på.

Nu är den stora frågan då VILKEN behandling jag ska ge bort?
Tycker både Kakao Chocolate Spa och Hot Stone Massage verkar trevliga.
Eller ska man köra på en ansiktsbehandling med frans,bryn etc? Svårt!

Vilken behandling skulle du valt/ blivit glad att få i present?
13 kommentarer
Ellinor

Jag hade nog hellre tagit en ansiktsbehandling eller massage.

Rebecca

Hej!



Vill bara tipsa om min bloppis-blogg där jag säljer nya och fräsha plagg för en billig summa. Så skynda fynda. :-)



Kram Rebecca!

Angelique

Kakao Chocolate Spa utan tvekan ;)

Smilla

Nåt hon inte skulle göra själv :)

Jenni

Kakao Chocolate Spa låter ju roligast haha häftig den skulle jag vilja testa:P

Regine

Eg hadde bestilt hot stone therpay, eg utdanner meg jo til hud&spa-terapeut no, straks ferdig utdanna.. og om eg skulle anbefalt noke, så ville eg tatt hot stone, får meir for pengene.. og det e utrulig deilig med den massasjen!

Hanne

Chocolate spa høres jo herlig ut da:)

Nergårds-Emma

Hi hi, jag har redan köpt rosetterna idag :-) Fast dom hade bara rödrutiga här. Kalsongerna glömde jag alldeles bort ju.

Jag skulle nog blivit superglad vilken behandling jag än fick i present. Men stenarna verkar sköna!

Anonym

presenter är alltid så svårt!!

Emma

ansiktsbehandling helt klart!

Marika

Det är rätt svårt det, men vill du ha mkt för pengarna så tar du helt kart hot stone :-)



Jag som massör då.. haha. Har aldrig ens provat på de själv :-) Eller lärt mig dessa saker ännu, men ska! :-)

Solli

åh! Bägge behandlingarna låter hur härliga somhelst! svårt att välja! Choklad låter ju frestande..men jag tror nog mer på Hot Stone..så den skulle jag ha valt :o)

Lycka till!

elisabet

Jag hade blivit glad för vilken behandling som helst, älskar sådant! Hoppas du har en fin dag!