Vibrerande Mascara....Hot or Not?



Det är ju såå kul med alla nyheter på makeup-fronten ,visst är det ?
Först tänker jag nästan alltid : "Wow..detta kommer ju verkligen underlätta vardagen".

Så tänker jag väldigt vääldigt ofta när det gäller nyheter men sedan när jag prövat produkten i fråga så är jag inte lika övertygad,alla gånger.
 Visst händer det ibland att man verkligen springer på ett guldkorn.Alltid lika roligt!
Tyvärr är inte Lancome Oscillation Mascara ett guldkorn i min makeupsamling.
Jag anväder den som "slut-finish" på min ögonmake nu,den funkar bra att kamma igenom fransarna och böja upp dem med. Det är ju liksom en liten knapp i locket på hylsan som man håller in så vibrerar mascaran. Voila!
Jag har haft min ganska länge,fick den i julklapp och den håller bra,torkar inte ut snabbt eller så.
Dock rek. jag att först använda din vanliga mascara och sedan Oscillation för perfekta party-fransar!
När jag bara använde Oscillation så klibbade alla fransar ihop....not fun!

Kostar en tia eller två mer än de vanliga mascarorna från Lancome.

Någon annan som prövat Oscillation?
Vad tycker ni? Hot or Not?
6 kommentarer
Johanna

jag tycker not... faktiskt har en favoritmascara redan.

Wysteriia

Har inte testat men skulle vara kul att göra det :)

Elina

Ja jisses, nog hittar dom på massa underliga "uppfinningar" ;)

Kajsa

Jag är likadan, vill testa allt som är nytt! Går på all reklam också, haha, är en försäljares våta dröm... :-)

Tänkte precis köpa den där men kanske skippar det då...?

Elina - Den svenska blondinen i Florida

Jag har aldrig testat den men har hört att den inte skulle vara nån höjdare..?

mrsmodesty



Han,ha, en ögonfransvibrator :-D



Jag faller lätt för reklam, men tycker att skönhetsindustrin ofta går överstyr numera eller börjar jag bara bli gammal och tråkig ;-)