Valentines Day,namsdag och Fest...igen!

Ikväll ska jag och min syster och många andra släktingar och vänner på en 
STOR FEST.
Så Rebecca och jag ska hoppa på ett tåg till metropolen? Örebro snart.
Vi håller på och packar skor och klänningar och smycken i en salig blandning..haha!
Vi hoppas båda på att få Dans-Tobbe  från Let's Dance till bordet, vi vill ju höra allt om Elisabeth Höglund...
heter hon så..och Mat- Tina...och juryn..hehe;)

Elliott har namnsdag idag! 
Sötnöten heter Walentino i tredje namn...och Valentine är det närmasta en namnsdag han kommer i svenska almanackan;)!

Hur kommer du fira Alla ♥-ans Dag!?



Många hjärtan till er alla söta läsare vill jag passa på att ösa över er♥
6 kommentarer
ulle

Detsamma! Hoppas ni får en toppenkväll!

Ellinor

Hoppas att du får en trevlig kväll tillsammans med den önskvärda bordskavaljeren.

Själv ska jag pusta ut efter en hektiskt dag på jobbet och sedan ta hand om min "stackars" sjukling.

Kram på dig

Erika

Glad alla hjärtans dag till dig!

Hoppas att kvällen blir bra =)

Camilla

Hoppas du också har en jätte bra Alla hjärtans dag!

Kram

Ida

Hoppas ni får roligt! Och grattis till lill-killen!

Lollo

söt bild!