Vad är väl en Söndag utan Manchester United tårta?



Minst sagt stressig dag,ska inte Söndag vara en vilodag !?:)
Nåja....
Har ju vilat resten av weekenden så det var såklart trevligt att vara något som liknar en människa...igen!
Vi har hunnit med kalas.
Elliott blev riktigt imponerad av Manchester United-tårtan. Favoritlaget!

Nu på kvällen har jag varit på Sandeva , himla bra att kunna komma till sin frisör kl 18 en Söndag,ellerhur?;)

Försökte piffa lite inför Stora Bloggtprisetgalan nyss när jag kom hem och fick på köpet ca fem miljoner illröda utslag på överkroppen,någon allergisk reaktion med en bus-produkt som jag vet att jag regerat likadant på förr.. ..Great!
Vad kul att jag måste bära polo imorgon....ibland blir jag liksom bara så less på mig själv.
Är jag dum eller bara optimist? Det är nog en definitionsfråga det.Stupid Girl!

Jag återkommer med vinnarna som utlovat om en liten stund.
Imorgon kör den nya tävlingen igång!

Har ni haft en bra Söndag? Hoppas det!
Någon som shoppat något kul?
Själv har jag haft en helt shoppingfri dag....kors i taket!♥
9 kommentarer
Anonym

ses imorgon:)

Sassy

Vilken cool tårta! Var den lika god som den ser ut?



kram

Olelsi

Häftig tårta, vi har bakat ett gäng med frallor idag. Varit på två kalas...!! Sitter och kikar runt nu lite innan det blir sängen.



Kram Nettan i Hälsingland.

Niklas Eriksson

Snygg tårta Hannah! -har du gjort den själv? För isådanafall tror jag att jag nästan friar :)

Många grattis hälsningar till grabben x-så! Tror det var 13 ljus på tårtan!

Otur med utslagen du fått hoppas de förvinner omgående.



/Mvh Niklas

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Karin: japp,ses imorgon..lr..idag..det är visst över midnatt nu! Kram:)



Niklas: Haha..nä'ru inte har jag bakat den där,tänk om man ändå kunde få till sådana tårtor..wishes:)!

Linda

...men prickigt är ju inne nu till våren, så det blir perfekt med de där prickarna på överkroppen;) Jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska ha på mig. Vet inte om jag orkar ta en tur på stan. Vi får se;)



Ses snart!

mini

åå det var en sån härlig shoppingsöndag inne i stan igår. jag gick loss hejvilt på acne och kom hem med massa juveler, både till mig och villiam. älskar acnes barnkollektion!



nu en ny vecka, känns sådär men det är bara att ta sig i kragen och göra dessa gråa dagar till bra dagar eller hur? önskar dig en fin start, kram på dig och dina små söta! mini

Ellinor

Låter som en mysig söndag trots allt. Kalas är alltid trevligt. Vilken fin tårta sedan. Hoppas att den var lika god som fin.

Själv ägnade jag söndagen åt att jobba och det enda jag handlade var en ny jacka till min syster. Roligt det också. Klassikern "det är roligare att ge än få" stämmer ofta.

Kram på dig

LEIA-MAJA

Hihi....sötstrumpa:) Hoppas utslagen gått bort idag....själv vette tusan vad jag ska klämma mig i ikväll. Ska bli så skoj men samtidigt så önskar jag att jag slapp ta med mig kroppen:)



Kramar