Phantastic Phyton? Vilken är dyrast?

Det är inte alltid man hinner med...och det är inte alltid det ena måste utesluta det andra.
För några dagar sedan dissade jag ju Fendi Large Pyton Tote och skrev att jag var himla less på Python och annat djurmönster.
 NI gillade inte heller Fendi's Python och priset är ju ganska magstarkt som ni ser nedan.

Men egentligen kan man ju faktiskt inte generallisera och skriva "jag gillar inte python"..så som jag gjorde.
Vid närmare titt på dessa" Pythonting" nedan så kan ju python fortfarande vara ganska snyggt..i rätt sammanhang.



Både Clutchen från Christian Louboutin och Platform Sandals från MIU MIU  tycker jag är solklara hissar,pythonmönster till trots! 
Så jag får väl helt enkelt  ta tillbaka det jag skrev om python förra veckan. Python KAN vara snyggt!



Vilken av Python-tingen ovan tror du är DYRAST?
Clutchen från Louboutin eller Skorna från MIU MIU?



(Rätt svar presenteras senare i veckan. GISSA PÅ! 
 Och angående presentation...Mina avslutade tävlingar kommer presenteras ikväll ,runt klockan 21.00l ♥ )

1 kommentar
Beccy

Jag tror på miu miu skorna!