Finn fem fel...ungefär...


Bild som Mia har tagit. Jag ser ut som en tomat med spetsfabless. Delinda är dock upersnygg!
Bild som Karin har tagit. Jag ser ut som en sumobrottare.
Bild som Karin har tagit. Jag ser ut som jag sett ett ufo,läskigt stirrande uggel-blick..Citty är dock supersnygg!
Bild som Camilla hart tagit. Mitt hår lever sitt eget liv och det ser ut som jag håller på att tappa tubklänningen..

Haha....
Jag gillar ju kort och att fota men visst är det lite jobbigt att se sig själv på foto hos andra bloggar när man inte har sett bilderna innan själv?Nu från Bloggpriset-galan så cirkulerar det ju en hel del.
Bilderna är superfina ,tjejerna som fotat tar jättefina bilder,men jag ser inte klok ut på dem,om ni förstår hur jag menar..hmm.
Är det inte håret så är det klänningen och är det inte klänningen så är det strumpbyxorna och är det inte strumpbyxorna så ser man ut som en uggla som sett ett ufo......

En bild ljuger ju aldrig som bekant så det är kanske bara att vänja sig vid att det är så man faktiskt ser ut ! :)
Men det är också ett bra tillfälle att faktiskt se hur olika bilder från samma kväll kan bli beroende på kamera,inställning och ljus/blixt.

Brukar du bli nöjd med foton som andra tagit på dig eller är du också självkritisk?
19 kommentarer
mia

Jag har väldigt svårt att "fastna" på bild och är mkt självkritisk.

Vad gäller dina foton (ovan) så tycker jag nog att du är lite väl hård mot dig själv, tycker nog att du alltid blir fab på bild. Kramen.

mia

Å titta headern är tillbaka:)

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

mia: Ja..headern är tillbaka,bra va?:) Kram!

och du ..jag tycker allt du blir fin och fastnar på bild,det har jag bevis på i min dator;)!

Amanda

Det ser ut som ni hade en riktigt trevlig kväll! =)

Elina - Den svenska blondinen i Florida

Det beror ju lite på hur bilderna ser ut. Är de tagna på långt avstånd brukar de vara ok :)



Du är ju jättefin gumman!



Puss puss

Eva

Jag ser inga fel på dig på dom bilderna!

Jag är också självkritisk, men brukar försöka hålla fast vid det lilla jag är nöjd med för oftast brukar det finnas åtminstone en liten sak jag gillar med bilder på mig själv, men det varierar lite från bild till bild.

alec

åh tack så mycket :)

hur är det med dig då??

krama om

delinda

hihi tänkter precis som dig gumman =) vissa bilder vill man bara delete. kramar!

MissPurple

Jag ser inga fel på bilderna, däremot alltid på bilder där jag är med, som du säger; är det inte tomat så är det sumo eller något annat. Kram

Jessica

Klart man är självkritisk, avskyr det där med foton:) Du blev ju super på bilderna. Hoppas det är bra annars!

Marika

Man är väl alltid helt klart självkritisk, så de är ju bra att man har andra omkring som kan säga vad dom tycker!

Hanne

Jeg blir aldri fornøyd med bilder, og er veldig selvkritisk;) Men je gsynes du var fin på bildene, ingen feil med de:)

Ellinor

Vad självkritisk du är- jag tycker att du ser strålande ut! Du gör dig bra i galasammanhang :) Det syns att ni hade roligt.

Kram

Nina

Jag är precis likadan!

Anonym

Jag e oxå självkritisk. Men jag tycker du blev bra på alla fotona :)

mini

åå du är jättefin! håret ditt är famtastiskt, låt det leva sitt eget liv på bilderna, jag tycker du strålar! mini

Frida

Känner igen det där, man är ju nästan aldrig nöjd med kort som folk tar på en (kan ju bero på alla konstiga miner man får till och som förevigas med kameran). Mamma "tröstar" mig alltid med ett: "Men det är ju så du ser ut!" (tack för den, typ...) ;)



Tycker själv att du ser jättegullig ut på bilderna, men jag hade varit lika självkritisk om det var jag ;)

queenpeach

jag blir aldrig bra på kort! du är däremot alldeles för hård mot dig själv, du är snygg och det ser ut som du grymt snygga bröst i den där klänningen! :)

Felicia (Amerikansk Fotbollsfru)

Men gumman - jag ser bara en sak - en skitsnygg brud på alla bilderna=)