TorsdagsTävling! Vinn Passion Fruit från A R D P!



Torsdagstävling igen då!

Denna gång kommer någon av er vinna ett underbart LipBalm från Agatha Ruiz De La Prada.
Smaken som lottas ut denna gång är Passion Fruit . Vem behöver inte lite sådan boost i Februari?

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar här.
Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du gärna tipsa om tävlingen men det är inget krav.

Som vanligt är TorsdagsTävling en kort tävling och den avslutas redan Lördag den 14 februari kl 23.59.

Glöm inte namn,mejl lr blooggadress om du vill vara med!

Lycka till!♥

Vill meddela alla som VÄNTAR på vinster att jag ligger lite efter denna vecka med att skicka ut men dom kommer,har inte glömt er alls!
58 kommentarer
anna

Vill du gifta dig i framtiden?

HannahSthlm

anna: Jag tror faktiskt inte det,men man ska aldrig säga aldrig;)!

Att ha det gott

Jag vill vara med

Millah

Jag är med :):):)

Ellinor

Jag hade verkligen behövt något uppiggande för mina vinterfnasiga läppar- självklart är jag med och tävlar!

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med :)

jessica

jag vill självklart vara med :)

Emma

Jag är med :)

Nonne

Jag är absolut med :)

Helle

Klart att man är med! Fin blogg btw. :)

Elina

Jag är jätte gärna med och tävlar :) Vi har -27 grader ute och det mår mina läppar inte bra av. Torra och fnasiga, och så går man och fuktar dom med tungan, så blir man helt sårig och röd runt hela munnen, INTE snyggt ;S

nadja

jag är med coh tävlar håller tummarna

Ulrica

Jag vill vara med, lite passion kan aldrig bli fel.

T

Jag är med:)

Anne B.

Jag vill vara med! Underbart söt liten plåtburk.

Giulia

^Åhh älskar dem här !! skulle köpa passion men det fanns bara hallon kvar :(... tänka sig att läpparna luktar så mumsigt hahahahah :D mmmmm



klart jag vill vara med !:D

Jojande

jag är med

Tania

Åhh den luktar ju sååå underbart:D

Jag vill vara med och tävla

Taraneh

Jag vill också vara med!!

Jennie

Hej gumman.

Jag vet att dus krivit om ett flätat hårband från asos en gång, men jag hittar inte det på dears hemsida. kan d länka mig till hårbandet tror du? Hade varit supersnällt :)

beccis

JAG ÄR MED! :D

Lojs

Jag vill vara med! Jag har en sån där som luktar körsbär, men den är snart slut! :(

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Pernilla

Självklart e jag med=)

AmandaM

jaaag vill vara med :D

Robin ^^

jag vill vinna :D:D:D

fia

jag är med och tävlar .

emma

Jag är med.

hoppas jag vinner har verkligen jättetorra läppar:p

Malin

Jag vill vara med! :)

Anita

Jag är med!

Susanne

Jag är med och hoppas på tur denna gång!

Bettan

Hejsan!

Vill gärna vara med i din tävling :)

KRAM!

Mahlin

Jag vill självklart vara med :)

Lina

Åh, sån som mjag har tänkt köpa! SJälvklart är jag med och tävlar :)

Hanne

Jeg er med:)

Amanda

jag vill gärna vara med

:)

mina

Jeg er med

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

AnnaaHonDen

Jag vill tävla.

Michaela

Jag vill vara med!

Martina

Jag är med!

Smilla

Jag är med=)

Fridas favoriter

Jag är gärna med och tävlar :)

Anonym

Åh vill vinna!



Ha en fin dag & vilka härliga bilder fr festen.

Elin

Jag är med och tävlar. Burken var riktigt söt och ett läppbalsam behöver jag. ha en fin dag!

Lotta

Jag är med! Trevlig helg

Nanna

Jag är med!

MiaHB

Jag håller tummarna, vill gärna vinna detta fina läppbalsam!

//Linda

Jag vill såklart vara med :)

evamar

Mums! Klart jag är med och har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/february/lipbalm-14-februari.html

linda

jag vill helt klart vara med!

Emma

Jag är med :)

Marlene

Åh älskar LipBalms :-) Jag vill tävla

Laura

Jag vill vara med å tävla, länka på min tävlingsblogg:-)

alice!

JAg är med!!!!

alice!

JAg är med!!!!

Fanny [Foto, Stil, vardag]

Jag är självklart med att tävlar!!



Länk: http://fannnyblogg.blogg.se/2009/february/tavling-2.html#comment

Fanny <33

Oj, skickade med fel adress i min förra kommentar (den senaste i detta inlägg) min kompis hade precis kommentarat, glömde ändra inställningarna! sorry!!!



Här är länken igen haha: http://fannnyblogg.blogg.se/2009/february/tavling-2.html#comment