Tävling! Vinn Heiress från Paris Hilton


Du tävlar om Heiress EdP 30 ml från Paris Hilton

Fredag och tredje inlägget  i Heiress-tävlingen från Paris Hilton.

Passa på att vara med,kanske är det dig som lotten faller på?
Som vanligt går det bra att tävla en gång per person under varje inlägg som rör tävlingen!

ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du gärna låna bilden och TIPSA dina läsare om tävlingen,men det är inget krav.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress om du vill vara med.

Tävlingen kommer publiceras en gång till innan avslut. Håll utkik!

Tävlingen avslutas Söndag den 1 Mars kl 23.59.

 

Lycka till!♥
42 kommentarer
Lene

Jag är med!

emilie

Jag är också med!:)

Johanna

jag är fortfarande med ja

fia

jag är med och tävlar .

delinda

hej söt! har mailat nu från min hotmail ;) hoppas det kom fram. massa kraaamar

Mia

Jag är gärna med :)

Jessica

Jag är fortfarande med :)

MiaHB

Det är klart att jag vill vara med!

Pernilla

Still in=)

Rebecka

jag är med:D

Elina

Jag är med :)

M08

:D jag vill håller tummarna

//Linda

Jodå... jag vill fortfarande vinna :D

emma T

Jag är med och håller tummarna :D

Erika

jag vill vinna

finaste

jag är med =)

Jeanette

Jag är med!

Emma says style, love & rock and roll.

im in!

bella.l

åh,den vill jag fortfarande vinna..

evamar

Vill gärna vinna!

Nanna

Jag är med!

ulle

Fortfarande med!

Nonne

Jag är med =)

Ellinor

sista chansen, jag är med

nadja

jag är med och tävlar :)

Millah

jag är med :)

Smilla

jag hoppas fortfarande=)

almeida

jag är med :)))

CherryCheek

Klart man fortfarande är med!

Tiara

Håller tummarna på lite tur. =D



Älskar denna parfym!



Kram!

beccis

med

Lina

Jag är med!

Giulia

klart jag är med hehehe ;p

Hanna

Jag vill vinna :)

fetajag

jag vill vara med

Cecilia

Jga är fortfarnade med :)

Hoppas på vinst!

Amanda

Räkna med mig. ^^

Bim HD

Ja, jag ÄR med...

Martina

Jag är med!

Sandra

Jag vill vara med!! :)

Lizelotte

Jag är med!!

Elin Gustafson

åh vad jag vill vinna...