Tävling! Vinn Dior Addict Ultra Gloss Reflect!


Värde 189 kr på Parfym.se

Nu har du chansen att vinna ett superfint och lyxigt gloss här på min blogg.
 Dior Addict Ultra Gloss i nyansen Fuchsia Poplin.

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar här under detta inlägg.
Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut och det går som vanligt bra att lämna en kommentar per person och tävlingsinlägg.

ALLA kan vara med,bloggägaare eller blogglös.
Har du en egen blogg får du gärna tipsa dina läsare om tävlingen men det är inget krav.
glöm inte namn,mejl lr bloggadress.

Tävlingen avslutas Lördag 7 Februari kl 23.59

Lycka till!♥

 Köpa parfym? Då kan du spara upp till 50% på Parfym.se som har ett av Sveriges största sortiment av märkesparfym!
101 kommentarer
Ulrica

Jag vill vara med och tävla.

Emma

jag vill vara med :)

Emma

vilken bra morgontävling ;) jag är med!

Mia

Wow, jag är med och tävlar! Jag älskar att tävla, trots att jag ärldrig vinner :-)

ulle

Då testar vi lyckan igen!

Johanna

Jag är med och tävlar

T

Jag vill vara med:)

M08

Åh jag vill :D

MissPurple

Jag är med, vill verkligen ha denna =)

Hang - DESIGNAR BLOGGAR

Jag är med, åååååhh den luktar så gott :)

Susanne

Jag hoppas på vinst denna gång!

Millah

Jag är med :)

Ellinor

Jag vill gärna vara med

Rebecca.s

Jag är med, vill verkligen vinna!

MiaHB

Jag vill vara med o tävla! Detta lyxgloss får komma hem till mig närsomhelst!

Pernilla

Guud vilket snyggt läppglans!

Självklart är jag med och tävlar=)

donnasandra

Jag vill tävla :-D Behöver något snyggt att ha på läpparna när mitt munsår läkt ut...Har du fått mitt mail?

Martina

Klart jag vill vara med :-)

//Linda

Jag vill vara med!

Lotta Eriksson

Hej Hannah!

Hoppas du är på bättringsvägen nu.

Jag har länge läst din blogg men varit "blyg" för att kommentera, och tycker du är helt klart bäst på smink & du har alltid så bra tips!!

Jag är gärna med och tävlar.

fia

jag är med och tävlar .

Lene-Therese

Jag vill vara med :)

Sofia K

Jag är gärna med!

Anne

Med!

Cecilia K

Ja vill vara med!

Erika

Jag är med!

Malin

Jag är med och tävlar! :)

erika

klart jag vill tävla :) rosa- min favorit färg!

Josefine

jag är gärna med och tävlar!

Amina

Jeg er med! :)

Lojs

Jag är med! :)

AnnaaHonDen

Jag vill tävla sötnos.

evamar

Klart jag är med igen. Nån gång måste det va min tur att vinna. Har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/february/lipgloss-7-februari.html

Anja

Jag vill vinna!!!!

nadja

jag är med och tävlar :)

Giulia

det var ett tag sen man var inne på din blogg, studierna gör blogg världen ännu längrebort..



hoppas det är bra med dig och du har det roligt i blogg gale grejen hahaha...





jag vill gärna vara med och tävla !:D

linda

jag vill vara med!

Annas tävlingsblogg

jag är med och tävlar, har även länkat i min tävlingsblogg

Jenny

Jag är gärna med och tävlar :)

carina

fin blogg, jag är gärna med o tävlar vill testa den.

Josefin

Jag vill vara med! (=



Blogg: http://josefiinn.blogg.se/



E-mail: [email protected]

Jeanette

Vilken rolig tävling! Jag är gärna med!!

Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

Mickan

Jag är med!

Jenni

jag är med i tävlingen:)

Carola

Fina läppar vill jag alltid ha, så jag är med i tävlingen!

Malin

Jag älskar det där läppglosset ;)



malin[email protected]

Bettan

Hej Hannah!

Jag vill gärna vara med och tävla :)

KRAM!

Robin ^^

jag är med :D

Therese

Skam den som ger sig, jag gör ett nytt fösök och är med och tävlar!

liisa

jag är med och tävlar =)

Amanda

Åh vilken supertävling! Jag är med så klart :)

Nanna

Jag är med!

Michaela

Jag är med :-)

Anita

Jag vill tävla!

Jennifer

Jag är med :)

Martina

Hej! Såklart jag är med och tävlar! Har länkat till din tävling också:

http://martinajo.blogg.se/2009/february/hannahsthlm.html#comment

Ha en fin kväll!:)

/Martina

Martina

blev lite fel med bloggnamnet. rätt ska vara rätt. :)

Eva

Jag är med!

Kajsa

Jag är definitivt med och tävlar!

SoffiZ-Oliwers mamma

Jag är gärna med o tävlar!! Skulle verkligen behöva lite lyx! Som småbarnsförälder unnar man aldrig sig själv något

Malin S

Jag är med och tävlar,lipglosset skulle passa mina läppar perfekt:)

Karin

Vill gärna vara med och vinna

Jenny

jag är med :D

Sofia

Jag vill vinna =)

Annika

Härligt! Det jag röstade på så jag vill gärna vara med på utlottningen :)

ingela

jag är jättegärna med och tävlar!

Elina

Precis det som jag röstade på till utlottningen :)



Så jag är gärna med och tävlar :)



Ha det fint!

Jessica

Jag vill vinna!!!!! Gillar din blogg btw=)

Himeko

Jag är med ^_^

Jossan

Jag är absolut med! älskar Dior men har ännu inte provat detta läppglans. Tror det skulle vara fint på mina läppar och i min lilla party-väska.

Ha en trevlig dag,

kram

Mikaela

Hello.

jag vill oxå vinna ;)

Mahlin

Jag är med :)

Celine

Jag skulle verkligen vilja vinna den där! :)

Ronja

Jag vill vara med! :)

Här är min länk:

http://rontso.devote.se/blogs/1205526/lipgloss-.htm#WriteComment

Gabi

Jag vill vara med & tävla.

pc

Jag vill också jättegärna vara med. Och vinna förstås! ;)

Kram från tjejen med en tumör i hjärnan

Lina

Åh, den skulle jag vilja vinna, så jag är med och tävlar!

AmandaM

jag vill vara med :D

Linda

Jag är med.

Linda

Jag är med.

Sessan

Mitt liv med läppglans har precis börjat! Tävlar gärna =)

Sofie

Är gärna med och tävlar :) /Sofie

Karina

Å, skulle va coolt me värsta märkes grejen ju =D Ja e me/Karina

Karina

Är gärna med ja oxå =) /Karina

Smilla

Ännu en tävlin=) jag är med!

Amanda

åh, vill jätte gärna vara med

Emmelie

Är med här oxå. :)

Anna-Lena

Jag är med!

Emma

jag vill vara med:)

Lisa

Jag e med!

marlene

Jag vill vinna :-)

Fröken Eko

Hejsan!



Är gärna med och tävlar. Bildlänkade hit från min blogg ;)



/F

alice!

Hej! jag är jätte gärna med och tävlar om det där fina läppglanset. Kraaaaam Alice

supersinglarna

oohw, läppglans är våran passion haha, vi är med och tävlar, lätt :)

Emma

Jag är gärna med och tävlar :)

Lovisa

Såklart att jag är med! Speciellt nu när pengarna är slut :)

Anonym

I´m in! Hört att Diors läppglans ska vara riktigt bra också:)

emma

åh jag är med och tävlar :)

emma

åh jag är med och tävlar :)

Hannah

Ja Jag är med och tävlar!!



en alla hjärtansdagskram från en Hannah till en annan :)