SneakPeak Februari 2008


Och jag fortsätter visa små glimtar från bloggen genom åren.
Dessa bilder härstammar från den 11 Februari 2008 och då skulle man tydligen ha vita strumpbyxor.
Inte många som klär i det och jag tror jag använde mina..två gånger?

Fort man glömmer,kul att ha detta arkiv.
För tillfället använder jag inte strumpbyxor alls,däremot leggings.

Det känns som jeansleggingsglansiga leggings och sammetsleggings
 
kanske är vad förra årets strumpbyxtrender var?
Har du något speciell "it-färg" på strumpbyxor som du använder nu?
8 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

kul att få se lite tillbakablickar! Ja nästa år tittar vi nog tillbaka på jeansleggings tror jag.

Emme

snyggt!

kraaam!

Anna-Lena

Just nu så är det svarta strumpbyxor som används. På sommaren däremot så blir det utan eller leggings.

Ellinor

Jag kör på de säkra korten- svart och grått.

Hoppas att du har en fin söndag.

Kram

Marika

Själv så använder jag inte strumpbyxor, använder leggings som du skrev :-) POch de pendlar olika i färg, jeanslookalike, svart m.m.

Camilla

Tack för din kommentar. Jag vet att du har rätt, nånstans inom mig... Det är bara så svårt att förstå att hon är borta. Detta var vad hon ville :(

Kram

Kajsa

...har du varit på den bokaffären? De har liskom alla bakelser och kakor i miniformat! Ett litet café för de små! Hur gulligt som helst. lskar allt som är mini.

Kram

Giulia

jag är nog mer besatt av leggings:D