SneakPeak Februari 2007


Här är en liten sneak-peak tillbaka till Februari 2007 då jag var med i ekonomidelen av DN.
Haha..guud så jag såg ut i håret och gosh vad mycket leksaker vi hade i vardagsrummet;)!
Bilden är tagen i min andra lägenhet och den rosa tapeten finns inte kvar..lite sorgligt..jag gillade ju den!
Aja..allt har sin tid..nu är det vitt och brunt där! Det här var ju liksom 2007..typ stenåldern:P!

Kul att gå igenom arkivet inför 3 års-dagen, skulle jag aldrig tagit mig tid till annars!

Ikväll skulle jag egentligen på middag men William är hemma,eller hemma och hemma,men han kommer hem sen.
Sjukt konstigt att ha ett barn hemma men inte det andra,så brukar jag aldrig ha det .
På Söndag kommer Elliott hem igen! Då är det slut på lugnet..hehe..
Så vad jag ska roa mig med ikväll förutom att hålla koll på min 13åring..det vet jag inte riktigt.
Känner mig inte 100% så en kväll i tvsoffan under en filt kanske inte vore helt fel? Den som lever får se!

Vad har du för planer för din fredagkväll?
11 kommentarer
donnasandra

Ska mysa med pojkvännen! Har inte träffat honom på en vecka så nu sitter jag och väntar på att hans plan ska landa så vi kan köpa hem lite don giovanni från Due Fratelli (där vi var du vet). Hoppas du får en fin kväll!! Kramar

Anna-Lena

Jag har precis ätit pizza och druckit vin och ska titta lite på Cityakuten om en stund. Önskar dig en trevlig helg!

Niklas Eriksson

Inte mycket har kollat några avsnitt av CSI & NCIS. Har kört lite datautbildning med personal idag så är allmänt seg... En & annan dagdröm rullar förbi då & då, hmm :)

Ha en trevlig fredagskväll!

Niklas

Felicia (Amerikansk Fotbollsfru)

Det vanliga - mys hemma med familjen framför lets dance=) Barnen älskar det programmet=)

mini

jag och min lille prins, en stor skål popcorn och let´s dance. mini

LEIA-MAJA

Strandad i soffan....såklart....har ingen ork till annat känns det som:)



Ja nästa gång får ni höra av er så jag kan komma å joina er innan tillställningarna!



Skoj att fira hela 3 år....jag ska försöka fixa ett först:)



Kramar

delinda

åh va roligt med titt i arkivet gumman =) här blir det soft kväll. kramar

julia.

oh! spännande!

Sandie

Min fredag bestod av hemmakväll, några kompisar kom på fika och sen la jag mig oförskämt tidigt för att jag ar så uttråkad hahaha

Ellinor

Tiden går som bekant väldigt fort, särskilt då man har roligt :)

Hoppas att du finns kvar i bloggvärlden i minst lika många år till (om nu bloggfenomenet fortsätter att existera så länge).

Tillönskar dig slutligen en underbar lördag.

Massor med kramar

Sassy

Det är så kul att se dina tillbakablickar!



kram